Sex efter otrohet
Torgny 629 skrev 2013-04-23 23:41:22 följande:
Att ni orkar med att bli bedragna. är man i ett förhållande så är det bara du o han eller hon o du. hoppar man i säng med nån annan om man är i ett förhållande kan man inte älska sin partner. då är det bara ni i ett förhållande inget snedsteg. som det brukar kallas en gång otrogen alltid otrogen.TS, när jag kom på att min man varit otrogen fick jag som en exakt motsatt reaktion som dig.. Jag skulle visa att det här har jag att bidra med, take it or leave it, är det bättre eller sämre än kvinnan du hade sex med? det blev väl nån reaktion, att om jag nu nekar honom sex, så kommer han säkert tröttna på mig och välja den andra kvinnan istället. Jag minns att jag rannsakade mig själv väldigt mycket efter hans otrohet, för att se vad jag hade gjort för fel.. Efteråt har jag ändå accepterat att felet låg hos min man inte hos mig. Det är snart 3 år sen, och förhållandet blev bättre efter det. Visst finns det stunder då jag tänker på det ändå, men det beror på min dåliga självkänsla, inte att mannen håller på med något fuffens av något slag.