• Iida01

Sex efter otrohet

Hade min sambo varit otrogen hade jag aldrig mer kunnat ta i honom tror jag. 
    Han skulle aldrig mer få känna på min kropp och aldrig mer få ha sex med mig.
    Skulle inte kunna släppa tanken på vad han har gjort med någon annan.

Förstår verkligen inte att man stannar hos en sådan människa.
    Man ska aldrig säga aldrig men jag har turen att leva mitt liv med en man som troligtvis är en av de mest trogna i världen och som hatar otrohet lika mycket som jag. Han har dessutom blivit utsatt för det själv av sitt ex, konstigt nog försökte han lappa ihop det förhållandet innan han insåg att det inte är värt det. 
    Dessutom träffade han mig och är lyckligare än någonsin (hans ord) :D 

Du kan också träffa någon som är bättre. Som kan hålla kuken på rätt sida byxorna när han ska!!  

• Iida01
    MissEofc skrev 2013-04-25 10:17:16 följande:
    Vissa av er får det att låta som om vi som stannar är dumma i huvudet. I nöd och lust säger man, våra karlar råkade ha lusten på ett annat håll för en stund och då blir det nöd. Jag skäms inte för att jag stannat hos min sambo, jag älskar honom mer än nånsin :) men det tog ett bra jävla tag att lita på han igen!
    MissEofc skrev 2013-04-25 10:17:16 följande:
    Vissa av er får det att låta som om vi som stannar är dumma i huvudet. I nöd och lust säger man, våra karlar råkade ha lusten på ett annat håll för en stund och då blir det nöd. Jag skäms inte för att jag stannat hos min sambo, jag älskar honom mer än nånsin :) men det tog ett bra jävla tag att lita på han igen!
    Nej jag dömer ingen som stannar men jag kan däremot inte förstå det själv. 
    Det är ju jätte bra om man kan lösa det och se förbi det men jag skulle aldrig kunna göra detsamma :)

Svar på tråden Sex efter otrohet