• N4L

6 kg vktuppgång v18 och enorm mage, fler?

Jag är i v 15 och har gått upp 5 kg Magen putar en del

• N4L

Jag har lågt BMI, 174 cm/50 kg. 55 kg nu Så jag vill gärna gå upp 15-20 kg under graviditeten. Kanske man kan ha lite kvar efter man ammat också.
    Gjorde UL i v 8 och tvillingar var det inte Hade en del mage redan då så hade inte blivit förvånad om de vart det.

• N4L

Håller med om att detektorer dyrt Det har jag inte tänkt på, aja alla mina kläder är ändå gamla och slitna så kanske lika bra.
    Jag har ett par jeans som passar men de är i tvätten. Nu sitter jag med mina näststörsta jeans på en restaurang med uppknäppt knapp, tur att man har lång tröja

• N4L

Nu har jag gått ned ett kg så fick panik och köpte en angelsound och kunde höra bebishjärtat

• N4L

399 kr på teknikmagasinet. Lätt värt det! Min sambo letade först i typ 10 min utan resultat, sen hittade jag själv efter 2 minuter bara Men man var lite orolig när man inte hittade först...

• N4L

Jag tycker inte man ska oroa sig om man går upp i vikt. Det måste vara bra mkt värre att vara i v 20 och inse att man inte gått upp nånting.
    Man vet aldrig hur man kommer må i slutet av graviditeten och får man svårt att äta då så är det bra att ha något att ta från.

• N4L

V 19 och +8 kg. Men jag verkar ju vara den enda i tråden som vill gå upp minst 20 kg

• N4L

Jo det är nog sant... Jag har ett BMI på 19 dvs precis blivit normalviktig. Vi får se om min BM skäller ut mig. Vilken vecka var du i när hon gnällde på 3 kg? Låter ju lite överdrivet, 3 kg gör ju knappt till eller från.

Svar på tråden 6 kg vktuppgång v18 och enorm mage, fler?