BF januari 2014
Hej! Har precis plussat (i torsdags ) och har beräknat bf 30 januari! Andra barnet. Har en dotter på 16 månader redan
Hej! Har precis plussat (i torsdags ) och har beräknat bf 30 januari! Andra barnet. Har en dotter på 16 månader redan
Jag var trött i helgen, det ilar i bäckenet och magen då och då men annars inget. Var mycket mer kissenödig med dottern vill jag minnas.
Jag åt postafen länge med dottern, det är inte farligt. Är sjukt trött just nu och känner mig konstant proppmätt. Magen är strulig och jag känner mig yr..hoppas jag slipper illamående och foglossning denna gången, vill inte ha det som sist!
Förra gången började jag må illa runt v 6+4 ca.. Knappt två v kvar! Vill inte denna gång!
Förstår inte hur du kan vara i v 7 med bf 29e och jag är i 5+2 med bf 30e ? Jag har ett angelsound, på min syster kunde vi inte höra före v 16 har jag för mig. Ska testa efter v 12 :)
Jag kör lchf, det enda som fungerar på mig är bort med kolhydraterna. Det gör att man Samlar mindre vätska oxå. Sist levde jag på mackor och gick upp 30 kg, aldrig denna gången säger jag bara!
Här blir det en Sander eller Idun!
Illamående här med :( precis som sist :( och bara i v 6+6 ännu..suck!
Fy vad jag går upp i vikt :( äter som en häst! Har inte fått tummen ur att ens skriva in mig hos bm denna gg pga illamående och denna bedövande trötthet! V 10+6 idag.. Skulle ju bokat privat vul oxå, men pga sambons jobbshema och ingen barnvakt så får det nog vara ändå!
Oxå v 11+0 idag :)