• Potatis

BF januari 2014

Hallå!

Plussade idag, bf 24-25/1 ð??? Trodde aldrig att jag skulle få se på ett pluss, fjärde gången gillt i guess ð??? Har mycket molvärk sen en vecka tillbaka, växtvärk antar jag? Kul att följa er andra som också är beräknade i januari!

• Potatis

Fjällan: vad roligt! :) Jo, gaser det har jag minsann också. Jag är så van att vara åt det andra hållet i magen vid mens så detta med trög mage var ett av de första tecken jag fick. :) Hur mår du i övrigt då? Illamående? Luktkänslig?

• Potatis

Är det någon som vill skriva in mig i listan? Sitter på telefonen så det går inte så bra. Enligt fl är bf 24/1, första barnet :)

• Potatis

Hur räknar man egentligen veckorna? Enligt appar och dylikt är jag nu i v 4+1, alltså v 5..? Så med andra ord hat jag gått in i v 5, förstår jag rätt då? :)

• Potatis

Haha okej, då förstod jag rätt ;)
    oj så nojig man kan vara! Åkte precis och köpte TRE gravtest bara för att försäkra mig om att det stämmer. Givetvis var det två streck, fastän jag hade kissat 30 min innan jag tog testet! :) Måste försöka att sluta tänka negativt. Om jag börjar blöda kan jag börja oroa mig.. Inte innan! Nån fler som var/är så nu i början?

• Potatis

Snöflingan: ja det hade jag, enligt känningar och kalender! Vad roligt att vi har samma dag :) jag är så himla orolig att något ska inträffa. Är jag ensam om det?

• Potatis

Jag är 25 år, fyller 26 om ngn vill kompletters det i listan. Första barnet :)

Svar på tråden BF januari 2014