BF januari 2014
Hej, får man vara med här ? 
Är gravid i 9:e veckan med andra efterlängtade barnet. Och förväntad bf är i slutet av Januari,
Hej, får man vara med här ? 
Är gravid i 9:e veckan med andra efterlängtade barnet. Och förväntad bf är i slutet av Januari,
det ska jag göra ,,
Idag är jag i vecka 12 !
Känns faktiskt som en lättnad för man vet ju att missfall minskar betydligt. Nu hoppas man bara att allt står rätta till där inne
. Ul om ca 2 veckor.
I vilken ålder är ni alla här inne, finns det nån som är över 35 ?
Kul att ni är några till här som är över 35 år. Själv är jag 38 år. Väntar mitt andra barn. Första barnet är 5 1/2 år. Känner denna gång att jag är mer orolig inför allt.
Hej alla , nu har jag kommit hem efter en veckas semester på härliga Gotland!
Oj vad många nya inlägg att läsa igenom här
Orkade dock bara "några"... Gått in i vecka 13 nu och hade lyckan att få känna de allra första små "puffarna" inne i magen en dag
. På torsdag dax för Ul, är både förväntansfull, pirrig, nervös ....
Ingen här som bor i Kalmar län?
Jag har känt av "sparkar" i ca 2 v nu, är i vecka 17 på tors. Minns hur det kändes i förra graviditeten fast det är 6 år sedan
Igårnatt kände jag den lill* hicka för första gången
Tycker att man mår bättre nu, känns sååå skönt!!
Angående cellprov, ska man verkligen göra det nu så här sent i graviditeten?? Jag har fått en tid på måndag
Vad heter gruppen på fb?
Det översta blev lite tokigt :/ Jag har inte sovit bra sen några månader tillbaka, för gå på toa flera ggr varje natt och blir sen liggandes vaken länge. Orkar knappt med dagarna längre, tvingar mig att göra saker och att jobba ... Orkeslös till tusen.... Fler som har så här??
Hej Moa, jag lägger till dig som vän nu på fb då jag gärna vill bli medlem i den gruppen ![]()