BF januari 2014
Hej, får jag vara med? Väntar en Lilla Liten den 1 januari. Mitt tredje barn, men ny pappa denna gång. Mina andra barn är födda 07 och 09.
Hej, får jag vara med? Väntar en Lilla Liten den 1 januari. Mitt tredje barn, men ny pappa denna gång. Mina andra barn är födda 07 och 09.
Varit lite blod i trosan några dagar och har haft som molvärk. Då vi senaste året haft två missfall är jag extremt nojjig så vi åkte till gynakuten. Fick se ett pickande hjärta och ett par väldigt livligt sparkande fötter som låg och trampade vatten. SÅ SÖTA!
Blödningen var från mina slemhinnor som var lite uppretade. Så skönt att höra, Känns äntligen som att det är vår tur att få bebis nu. Vecka 9+3
Varit lite blod i trosan några dagar och har haft som molvärk. Då vi senaste året haft två missfall är jag extremt nojjig så vi åkte till gynakuten. Fick se ett pickande hjärta och ett par väldigt livligt sparkande fötter som låg och trampade vatten. SÅ SÖTA!
Blödningen var från mina slemhinnor som var lite uppretade. Så skönt att höra, Känns äntligen som att det är vår tur att få bebis nu. Vecka 9+3

Gick in i vecka 11 igår, och ÄNTLIGEN börjar tröttheten och illamåendet ge med sig. Så skönt!
Har ni börjat prata namn?
Har ni funderat på barnvagn?
Jag vill gärna ha en bugaboo Buffaloo men kan inte riktigt motivera en så dyr vagn så jag tror det kommer bli en Brio Smile.
Tjejnamn; Malva eller Idun
Killnamn: Hannes
Jag håller på att gå UNDER av illamående. Är i vecka 14 nu, går in i 15 på onsdag. Och det går ju inte över, det har snarare blivit värre efter vecka 12. Var till läkaren i förra veckan och blev sjukskriven 10 dagar och fick lergigan comp insatt då jag helt enkelt inte klarar av att sköta mitt jobb på hemtjänsten.
Men hittills har tabletterna inte hjälp, de får mig däremot att känna mig dåsig, trött och nedstämd! Dessutom står det att man helst inte ska köra bil med dem och jag kör ju bil hela dagarna på jobbet. Hur sjutton ska jag kunna jobba nästa vecka när inget hjälper
Inte så lätt att vara proffessionell på jobbet när jag får kväljningar av all matos, lukten av avföring och egendomliga dofter hemma hos folk. Har legat sängliggandes hela helgen och idag med, så less nu
Insåg att jag inte riktigt hör hemma här längre då jag blev flyttad till nyårsafton på KUB, men hänger nog kvar ändå..
Undrar också varför man ska pumpa råmjölk, är det om man inte tänkt amma?
Kramardig, åk in till gynakuten idag så kan de se vad som är tokigt.
Jag har under alla mina graviditeter haft så otroligt bra värden att jag aldrig behövt äta vitaminer, järn eller något annat. Så det är nog olika.
Åh vad jag längtar efter ultraljudet och att förhoppningsvis få veta kön på liten. Har två pojkar sen innan, Ossian 5 och Oliver 4. Så lite kul vore det faktiskt med en tjej denna gång, det är lite mycket testosteron hemma!