• verkar

BF januari 2014

Får jag vara med här? Detta är nr 4 hos oss vi har tre tjejer sedan innan. Jag/ vi är super glada för denna graviditet med BF 10 Januari. Dåde jag och minsta dottern fyller i januari. Jag den 3/1 och hon den 13/1 det är fullt möjligt att bebis prickar någon av födelsedagar. Det skulle vara lite kul. Tjejerna är 14,7 och 5 år gammal och vet inget ännu. Sambon vill berätta för alla nu medans jag vill vänta. Jag har ömma och sullna bröst och ont i ljunskarna/magen nästan som mensvärk från och till obehagligt då jag inte haft ont i de andra geaviditeterna. Vi bor i bor i Linköping.

Ursäkta min dyslexi
  • verkar
    sunnydays skrev 2013-05-10 18:50:18 följande:
    hej och grattis :) då blir det fullt hus för dig i jan då :) hehe ja risk är ju att alla vet om man berätrar för 5åringen men förstår att man vill :)

Tack Ja, man får väl räkna med att hon inte kan behålla den hemlighet för sig själv. Hon längtar efter att bli stora syster och kommer bli så solt. .
    Ursäkta min dyslexi
  • verkar

Sunntdays- tack, ja den hemligheten kan man väl inte räkna med att hon håller. så vi väntar lite till eller tills sambo inte kan vara tyst längre.

Ursäkta min dyslexi
  • verkar
    Trollbarnet skrev 2013-05-10 19:23:35 följande:
    Har en fråga, enligt min app på mobilen (Gravidkalendern) så är jag i v5+5 och enligt FL är det 5+3, vilken ska man lita på?

Så där har jag också men inte änns det BF man får hos barnmorskan är ju hundra, så någon/ några dagar hit eller dit....
    Ursäkta min dyslexi
  • verkar
    mariafii skrev 2013-05-11 07:39:03 följande:
    Jag plussade på BIM -1 Susanne- Tråkigt om du känner att du inte platsar in. Klart man ska vara positiv som du säger men jag tror detta är något folk oroar sig mest såhär i början och sen försvinner det mer och mer :) Vi har iaf valt att berätta för familjerna såhär tidigt för jag är sååå lycklig och kan inte vara tyst om det. Dom tog det super bra och det är första barnbarnet för båda familjerna så det blir extra spännande :D Fler än jag som har stressigt jobb som gör det lite svårare nu? Jag höll på att stressa ihjäl mig igår på jobbet och + fick inge mat förens 3 på eftermiddagen och då blev jag nästan svimfärdig och vår såååå trött efter maten. Hur ska man orka då jag jobbar väldigt mycket i maj och så bjev jag erbjuden extra jobb natttid på ett annat jobb. Men känner att jag måste jobba så mycket jag bara kan nu så man får pengar sen        

Jag kan inte relatera till din jobb stitvation tuvär, min dag igår på jobbet började 7 och jag slutade kl 12.30 vi var ute nästan heladagen och grillade hamnburjare och njöt i solen (7 barn) hade vi,jag arbetar på en förskola. Är du vikarie av nått slag? Är det därför du känner dig osäker agn inkomster? Mitt råd är att ta det så lugnt det bara går på ditt jobb, stress mår varken du eller bebisen bra av.
    Ursäkta min dyslexi
  • verkar

Ja, 52% var inte mycket. Du kanske kan ha ett par frukter med dig som du kan äta medans du jobbar?

Ursäkta min dyslexi
  • verkar

BF Lista 1/1 - FruGul, 26 år, första barnet 1/1 - Lua, 25 år, första barnet 2/1 - MizzMyzig83, 29 år, första barnet 2/1 - heartems, andra barnet 2/1 - Jossehaugen, 20 år, första barnet 3/1 - Smurfsyster88, första barnet 3/1 - Naniismamma, 21 år, tredje barnet 4/1 - Moto, 33 år, andra barnet 4/1 - Elvinsmamma, 24 år, andra barnet 4/1 - Chaplin89, 36 år, andra barnet 4/1 - LinaThulin, 27 år, tredje barnet 4/1 - fluu, 20 år,andra barnet 4/1 - debbie85, 28 år, första barnet 4/1 - vilja89, 24 år, första barnet 4/1 - mallann, 26 år, andra barnet 5/1 - EmmaSee, 27år, första barnet 5/1 - Jennsan85, 28 år ,första barnet 6/1 - Mymemlan, 22 år, andra barnet. 6/1 - Trollbarnet, 23 år, första barnet 6/1 - annadenise, 30 år, första barnet 6/1 - bananiss, 22 år, andra barnet 7/1 - popcornplaya, 28 år, tredje barnet 7/1 - sunnydays, 25 år, första barnet 7/1 - londonsvenska, 32 år, andra barnet 8/1 - Martini92, 21 år, första barnet 8/1 - lamouri, 26 år, första barnet 9/1 - Aadomeniqe , 26 år, andra barnet 10/1 - ofeigur, 33 år tredje barnet 10/1 - winterlong, 29 år, andra barnet 10/1 - eriksson i dalsland, 32 år, andra barnet 10/1 -Verkar,33 år, fjärde barnet 11/1 - Nesseo, 27 år , Första barnet 11/1 - Doffan, 29 år, Första barnet 12/1 - sagalo, 25 år, andra barnet 12/1 - Mariafii 1985, 27 år, första barnet 12/1 - Majpan 29 år, andra barnet 14/1 - Susanne 1975, 38 år, andra barnet 14/1 - Liam05Milton08, 27 år, fjärde barnet 14/1 - Oh baby 14/1 - Leosmamma, andra barnet 15/1 - 30maj, 22år, andra barnet 17/1 - Sassa11, 31 år, andra barnet Lägg gärna till er ni som är nya eller inte är med ännu

Ursäkta min dyslexi
  • verkar

Det gick ju bra not.... Säkert pga att jag skriver från telefonen.

Ursäkta min dyslexi
  • verkar
    Magda85 skrev 2013-05-11 18:06:47 följande:
    Hoppas det blev rätt nu Verkar, la till dig oxå

Tack det gjorde bra
    Ursäkta min dyslexi
Svar på tråden BF januari 2014