• Erica80

BF januari 2014

Fan, nu går det åt helvete.

Sitter på akuten med värkar i v 14.

Detta lär ju inte sluta bra och det tar hundra år innan man får komma in

• Erica80

Var i v 14, 13+6

Det va jobbigt att se vad som kom ut, men underbart att mannen var med hela tiden. Vi kunde gråta ut tillsammans.

Dricker en drink nu o tar det lugnt. Kommer nog sova stenhårt inatt

• Erica80

Ingen fara

Jag mår rätt bra just nu, får se hur det känns imorgon.

Började blöda Lite igår. Började som blodiga flytningar men sen kom rent blod men inte alls så mycket. Hade molvärk hela dagen o även idag. Blodet avtog men kom tillbaka lite idag men bara som slem.

värkarna kom vid lunch men då kunde jag inte avgöra om det va för att jag behövde gå på toa eller annat.

Förstod att det var värkar på eftermiddagen då dom blev regelbundna o då åkte vi in.

• Erica80
    kallemaja skrev 2013-07-28 11:27:08 följande:
    Erika80- hemskt att behöva gå igenom det så sent som i v 14..får man veta kön och se bebisen när den kommer ut så tidigt?

All styrka till dig!!!

Tack

Jag såg hur den såg ut men plockade aldrig upp o kollade noga.

Jag är rätt besviken på Borås sjukhus och har tänkt att skicka en mail och klaga lite.

Det kändes för det första inte som att dom tog mig på allvar.

Jag hamnade sist i kön trots aktivt värkarbete. Dom sa bara: så du har ont i magen?

Trots att jag sade massa gånger att jag har värkar

Jag fick göra hela värkarbetet i väntrummet (det tog ca 2,5 timmar) och fick missfallet inför alla när jag ställde mig upp, sprang in på toan i väntrummet och ropade på sambon. Där stod vi och grinade en stund och tittade på det som kommit ut.

När det väl va klart så fick jag träffa läkare fort som attans, då hamnade jag helt plötsligt först i kön
Svar på tråden BF januari 2014