• Tokis

BF januari 2014

Får man haka på.. :) ?? Bf 15 januari, andra barnet Plussade i måndags efter hjälp med pergotime

• Tokis

Ni får.gärna lägga mig på 15/1 tokis84, 29 år, andra barnet

• Tokis
    Fiskflundran skrev 2013-07-14 09:09:02 följande:
    Tokis: jag tror jag har det.. Min navel har ploppat ut redan :/

Har du ont och så oxå?!
  • Tokis

Jag är i v 16 och har inte gått upp något men har bmi på 32 och ska helst inte gå upp något i vikt under grav enligt bm och jag kan förstå det, ju större man är desto större påfrestning på kroppen.... dock väntar jag mig inte att stå stilla. Vägde lika mycket innan förra grav och gick upp 8 kilo max det vill jag gå upp nu med... men allt går ju heller inte styra över....

• Tokis
    vartjagängår skrev 2013-07-29 17:15:34 följande:
    Barnmorskor verkar ju överlag ha lite problem med hur de uttrycker sig. Förra grav så frågade hon på fullaste allvar om jag skulle kunna klara av att vara nykter i nio månader, när jag sa att jag inte ville amma sa hon att de bästa mammorna är de som ammar & hon var övertygad om att min sambo slog mig. Skulle aldrig dricka när jag är gravid, har inte ens gjort det emellan graviditeterna & vart hon fick att jag skulle bli slagen hemma ifrån är fortfarande ett mysterium. Behöver jag säga att jag bytt bm? Haha

Min bm sa det med vikten på ett väldigt bra sätt. Har även pratat med min om amning och hon var okej oavsett hur man vill göra! Tråkigt med bm som uttrycker sig så fel
  • Tokis

My god man hinner ju inte medi denna tråden :)

• Tokis

Hej på er! Nu har jag läst ifatt! Hade bara 125!!!!! Sidor att läsa ifatt haha! Imorgon går jag in i v 25! Tycker inte tiden går fortare trots att det är andra barnet!! Mitt navelbråck och foglossning ställer till det lite men annars är det bra! Det verkar vara riktigt upp o ner i tråden! Vissa mår bra och andra sämre, gissar väl att det är graviditetens baksida

• Tokis

Ullared 12 oktober Vi litar på att det är pojke i magen då bm sa hon var 110% säker

Svar på tråden BF januari 2014