Jag kan ha räknat bf fel, men jag gjorde 2 uträkningar.först skrev jag in datum då jag hade ägglossning och gången efter skrev jag in sista mensens första dag (räknar dagen jag fick en pillerblödning) och då får jag bf 6 jan.om jag däremot sktiver sista mensen och då menar jag mensen jag fick innan jag skulle ha börjar på en ny karta, då får jag bf 30 dec..men jag tror nog mer på 6; jan för der stämmer mer överrens i förhållande till när jag hade ägglossning...vem vet.jag får nog vänta och höra med barnmorskan, men under tiden så satsar jag på bf 6 jan
moto skrev 2013-05-01 19:54:56 följande:
fattar inte det där, jag fick 3+ på mitt test och får bf 4 jan! Jag får inte ihop mina datum...
Har ni funderat på några sätt att berätta för er familj etc? Och när har ni tänkt berätta?
Jag tänkte köpa namnnappar med text typ "mormors gullunge" och "morfars gullunge" och slå in och ge dem. Eller sätta på sonen en tröja med texten Jag ska bli storebror...men kutar mer åt napparna eftersom jag nog vill berätta för mina föräldrar innan sonen sprider ut det till alla vi känner Hade också tänkt att man kan göra pussel (tex på
fujudirekt.se) på ul-bilden och ge svärmor/svärfar så får de pussla lite.