• Siiran

BF januari 2014

Blev lite knas med mitt inlogg, heter nu Siiran iställe för Siran bara ;)

• Siiran
    30maj skrev 2013-07-06 21:18:01 följande:
    Liam05milton08, hörde en bekant som hade varit på ultrljud för hon misstänkte grAviditet, men dom såg inget.. Sen blev hon dålig efter ett tag och ytterligare ett ul gjordes, då visade de sig att bf va om 3 veckor!!!! Så ibland ser dom ej fostren.?!

Nejmen oj vilken chock!!!
  • Siiran
    30maj skrev 2013-07-06 21:18:01 följande:
    Liam05milton08, hörde en bekant som hade varit på ultrljud för hon misstänkte grAviditet, men dom såg inget.. Sen blev hon dålig efter ett tag och ytterligare ett ul gjordes, då visade de sig att bf va om 3 veckor!!!! Så ibland ser dom ej fostren.?!

Nejmen oj vilken chock!!!
  • Siiran
    Kramardig skrev 2013-07-07 18:06:17 följande:
    Satte som sagt papper i trosan och har legat ner sen dess (tills nu) och det var bara pyttelite brunaktigt på pappret. Nu när jag skulle kissa igen började det droppa en massa blod.. helt klart missfall känner jag.

Men jag orkar inte fara till akuten nu ikväll, ringer till bm imorgon så får jaf kanske komma till vårdcentralen då istället.

Usch, hoppas det inte är missfall :(
  • Siiran
    Kramardig skrev 2013-07-08 14:19:19 följande:
    Åååh vad skönt! Allt såg bra ut och hon gick igenom allting ordentligt och förklarade. V.14+6 räknade hon men jag väntar med att ändra efter RUL

Åh så skönt :))
  • Siiran
    Kramardig skrev 2013-07-08 14:19:19 följande:
    Åååh vad skönt! Allt såg bra ut och hon gick igenom allting ordentligt och förklarade. V.14+6 räknade hon men jag väntar med att ändra efter RUL

Åh så skönt :))
  • Siiran

Har också ont i huvudet varje dag mer eller mindre. Har tagit tablett någon gång när det varit riktigt illa, men för det mesta försöker jag med klara mig utan. Jobbigt!

• Siiran
    Tokfrans skrev 2013-07-12 12:04:32 följande:
    Då välkommnar jag v12 (11+0) woooho 

Nu återstår de bara att se bebis, om 3 veckor, känns som en evighet 

Samma dag som mig :)
  • Siiran

Ska också kolla kön, mest för att det ska bli lättare att välja namn och för att jag är galet nyfiken! :) Håller med om att det inte spelar någon roll klädmässigt, dessutom kommer jag nog inte lita till 100% på att de har rätt. Köpte vagn av en tjej som hade fått sagt att det med all säkerhet var en pojke, men det blev en flicka. Liggdelen hade de köpt vit, men sittdelen är grön. För mig spelar det ingen roll, tycker en flicka lika gärna kan ha grönt som en pojke.

Svar på tråden BF januari 2014