• Magda85

BF januari 2014

Hej på er!
    Hoppas det är okej att jag hoppar in här
    Plussade igår på bim-3 och har (just nu) BF 20/1 med nr 3, har två barn sedan tidigare som är 3 och 4½ år. Har gjort oss av med i stort sett varenda bebisgrej här i huset  så jag kan inte bärga mig tills jag "får" börja shoppa loss Skrattande

• Magda85
    Susanne1975 skrev 2013-05-11 17:51:53 följande:
    Välkommen och grattis till ditt Plus Gravid
    Tack så mkt
  • Magda85
     BF Lista
    1/1 - FruGul, 26 år, första barnet  

1/1 - Lua, 25 år, första barnet  
    2/1 - MizzMyzig83, 29 år, första barnet  
    2/1 - heartems, andra barnet  
    2/1 - Jossehaugen, 20 år, första barnet  
    3/1 - Smurfsyster88, första barnet  
    3/1 - Naniismamma, 21 år, tredje barnet 
    4/1 - Moto, 33 år, andra barnet  
    4/1 - Elvinsmamma, 24 år, andra barnet  
    4/1 - Chaplin89, 36 år, andra barnet  
    4/1 - LinaThulin, 27 år, tredje barnet 
    4/1 - fluu, 20 år,andra barnet  
    4/1 - debbie85, 28 år, första barnet  
    4/1 - vilja89, 24 år, första barnet 
    4/1 - mallann, 26 år, andra barnet 
    5/1 - EmmaSee, 27år, första barnet
    5/1 - Jennsan85, 28 år ,första barnet  
    6/1 - Mymemlan, 22 år, andra barnet.  
    6/1 - Trollbarnet, 23 år, första barnet  
    6/1 - annadenise, 30 år, första barnet 
    6/1 - bananiss, 22 år, andra barnet   
    7/1 - popcornplaya, 28 år, tredje barnet 
    7/1 - sunnydays, 25 år, första barnet 
    7/1 - londonsvenska, 32 år, andra barnet  
    8/1 - Martini92, 21 år, första barnet 
    8/1 - lamouri, 26 år, första barnet  
    9/1 - Aadomeniqe , 26 år, andra barnet 
    10/1 - ofeigur, 33 år tredje barnet  
    10/1 - winterlong, 29 år, andra barnet 
    10/1 - eriksson i dalsland, 32 år, andra barnet
    10/1 -Verkar,33 år, fjärde barnet  

11/1 - Nesseo, 27 år , Första barnet    
    11/1 - Doffan, 29 år, Första barnet  
    12/1 - sagalo, 25 år, andra barnet  
    12/1 - Mariafii 1985, 27 år, första barnet  
    12/1 - Majpan 29 år, andra barnet
    14/1 - Susanne 1975, 38 år, andra barnet 

14/1 - Liam05Milton08, 27 år, fjärde barnet  
    14/1 - Oh baby
    14/1 - Leosmamma, andra barnet 
    15/1 - 30maj, 22år, andra barnet  
    17/1 - Sassa11, 31 år, andra barnet
    20/1 - Magda85, 26 år, tredje barnet

Lägg gärna till er ni som är nya eller inte är med ännu
  • Magda85

På tal om mf..
    När vi började försöka skaffa barn råkade vi ut för ett mf i v 10, blev gravid direkt på första ägglossningen efter. Den graviditeten slutade i MA som upptäcktes ganska sent och efteråt hade jag blödningar i 10 veckor. Blev gravid igen direkt efter på första ägglossningen och fick en fin tös efter en väldigt lättsam graviditet. 9 månader senare var jag gravid igen och ut kom lillebror

• Magda85

Vi ska ha fest med jobbarkompisarna om några veckor och det är strängeligen förbjudet att vara chaffis är det sagt, va f*n ska man hitta på för ursäkt?! Kommer att jobba samma dag och kvällen efter så det går inte att köra med att jag ska upp å jobba iaf.. Sjukt svårt! Vill absolut inte berätta ännu..

• Magda85

Jag hör oxå till dom som gått upp mkt, 20 kg bägge graviditeterna. Är väldig liten annars, 153 cm och 50 kg så ni kan ju tänka er hur man sett ut har fått mage väldigt snabbt och brösten har växt 3 storlekar, men hoppas att jag inte ska gå upp fullt lika mkt denna gången.

Funderar redan lite kring förlossningen... Har gränsfall till trångt bäcken och båda mina barn bar fastnat på vägen ut. Förra gången var det frågetecken kring ev snitt ist men ville helst inte det då utan fick en massa tillväxt-ul ist för att se så bebis inte blev för stor (maxgränsen hamnade på 4 kg) och en egen läkare vid fl, men då även sonen som sagt fastnade och dessutom fick navelsträngen framför sig så funderar jag om det kanske ändå skulle vara det bästa med ett snitt den här gången..

• Magda85

Är på affären nu med en kompis och är sååå sugen på att handla ett cb digitalt men måste isf finta bort kompisen först och hålla tummarna för att det inte blir avstämning

• Magda85
    villhabarn skrev 2013-05-12 18:12:32 följande:
    NEEEJ!! NU VISAR TESTEN NEGATIVT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Allt känns så meningslöst. Varför fick vi en plus om det nu övergått till negativet!! Varför?!?! 
    Nemen?! Vad har du testat med för test? Låter jättekonstigt ju när du fått positivt både på stickor och digitalt... Rynkar på näsan
  • Magda85
    villhabarn skrev 2013-05-12 18:57:45 följande:

Tårar som sprutar. Allt hoppa är som bortblås. Vi orkar inte kämpa mer och kommer nog till och med gå åt olika håll nu. Vi klarar inte av att se alla andra få barn, höra frågorna om vi ska och ha denna längtan!

Separerar vi kanske vi kan bygga upp ett nytt liv, ett nytt liv som singlar, utan planer och hopp om barn, utan frågor. Ledsamt så klart men tror vår sista gräns är nådd. Tillsammans kommer vi aldrig kunna släppa drömmen om ett barn. Men den drömmen måste bort nu! Försöka hitta nått annat gott i livet.

Vi vill inte prata om detta med familjen. Men nu känns det ensamt.  Känns som ingen förstår (fast det antagligen finns miljoner människor som gör det) 
    Känns som mina tårar aldrig kommer sluta rinna! Känns som mitt hjärta aldrig kommer att bli helt igen!  

Men då, finner inga ord... Gråter Beklagar verkligen!
    Jag hoppas ni kan ta er igenom det här på bästa sätt och att det en dag ska vara er tur.
    Kram!

Svar på tråden BF januari 2014