• Trollfia

BF januari 2014

Här är en till som väntar med spänning på storken i januari. Har tvillingar sedan innan födda 09.

• Trollfia

Vi har oxå köpt vagn redan då det dök upp en kronan vagn nära oss till ett superpris. Den ser helt oanvänd ut :)

• Trollfia

Burberry: jag har oxå tvillingar på fyra år. Ska bli spännande att få uppleva hur det är att få en bebis :)

• Trollfia
    Burberry skrev 2013-07-28 19:41:13 följande:
    Vad kul! Javisst blir det roligt jämföra hur det är att vänta / ha en jämfört med tvillingar. Hittills åtminstone tycker jag graviditeten varit betydligt lättare med en. Hur har du känt?

Jag håller helt med.....mådde betydligt sämre när jag väntade tvillingarna. Tror/hoppas att man kommer kunna njuta lite mer av bebistiden den här gången. Upplevde den tiden lite kaotiskt =)
  • Trollfia
    syskonlängtan14 skrev 2013-07-29 19:44:19 följande:
    Är era magar hårda. Har jätte komplex nu över att jag ser bara fet ut? Sambon lugnar mig med att de var samma med sonen men tittar jag uppeifrån så syns de att de är en gravmage men när jag tittar i spegeln blir jag bara äcklad typ... Är ju bara en fet sladdrig mage... Hmm jaja den hårdnar väl till sig snart kanske... Men är lite skraj att de kommer se ut så hela tiden pga. maghänget. har sett sådana bilder på gravida där de är gravidmagar och sen hänger hudpåsen under typ... ska nog sluta googla på de kanske ;)

Jag känner precis som du...men förhoppningsvis har vi våra "riktiga" gravidmagar =)
  • Trollfia

Jag har inte riktigt förstått vad foglossning är. Jag känner av ischias något på g?

• Trollfia

Vi har oxå gjort oss av med det mesta, men jag håller med dig att det ska bli kul att få köpa nytt :)

• Trollfia

Jag har gjort något korkat, varit ute och gott i två timmar. Ischiasen var inte att leka med när jag kom hem. Fick även frossa, så nu ligger jag i 39 graders feber. Har det något samband?

• Trollfia

Tänkte att smärtan utlöste febern. När jag började träna efter förra förlossningen fick jag en sådan träningsvärk som ledde till feberfrossa...

Svar på tråden BF januari 2014