BF januari 2014
Hejsan. Hoppar gärna in här om jag får😳 Är 34 år & väntar mitt andra barn 19/1. Jag bor i Nacka med min familj som består av min man, våran dotter som snart blir 6 år & en gammal hund.
Hejsan. Hoppar gärna in här om jag får😳 Är 34 år & väntar mitt andra barn 19/1. Jag bor i Nacka med min familj som består av min man, våran dotter som snart blir 6 år & en gammal hund.
Blir inga mellanrum när jag skriver i mobilen.. Hel knasigt😠
Lycka till & ha en toppen dag alla ni som ska på rul idag!!! Ha en toppen dag ni andra åxå😄
Sitter med ett stort leende på läpparna. Vad roligt att läsa om alla rul. Nästa fredag är det min tur, v 17+4 idag.. Har åxå haft problem med huvudvärk. Gick till min massör för första gången under graviditeten igår. Fick taktil & sedan massage på axlar, armar & nacke. Idag är huvudvärken helt borta. Magda85, fy tusan vad arg jag skulle bli! De får se till att hämta & lämna den nya vagnen vid dörren. Hoppas du får den du vill ha.
www.blimamma.se/viktkalkylator-for-gravida Hoppas hela kom med.. Annars googlar du "vikt gravid" så kommer den upp
Är i v 18 & magen har börjat växa något så kopiöst sista veckan. Har haft ont på sidan i magen & det känns helmysko. Så som det känns när man är i slutet på graviditeten & barnet vänder sig om, ha ha svårt att förklara😄 Någon mer som märkt av att magen plötsligt börjar växa??
Jag hade maxi cosy babyskydd till lilltjejen, hade fått det av syrran så det hade några år på nacken. Jag mailade maxi cosy & de sa att livslängden är ca 7-8 år. Det håller längre om man skött det väl, alltså inte haft babyskyddet i sol, utsatt det för temperaturförändringar etc. Maila till tillverkaren så får du svar.