BF januari 2014
Hej, får man hoppa in här? Jag är 20 år och väntar mitt första barn i januari. Bf 27/1, är i v. 13 nu. Är det nån mer från Dalarna med här? :)
Hej, får man hoppa in här? Jag är 20 år och väntar mitt första barn i januari. Bf 27/1, är i v. 13 nu. Är det nån mer från Dalarna med här? :)
Vad kul vicke, då är vi två iallafall. Hur gammal är du då? :)
Jag drömmer också mer än vanligt, väldigt jobbiga drömmar som gör att jag vaknar flera gånger varje natt. Nu kommer jag även tillbaka till drömmen även fast jag vaknat och somnat om, det har jag aldrig gjort innan. Kanske är därför jag är så trött på mornarna nu för tiden..
Nån annan som har halsbränna? Har de hela dagarna så länge jag inte äter nånting. Nån som har nått tips? Kan inte springa och äta hela dagarna heller... Usch vad irriterande de är.
Idag har vi köpt vagn! En emmaljunga city cross, beige och svart. Jag är såå nöjd! Begagnad men ser ut att vara ny! :) vilken vecka är ni i? Och har ni köpt vagn? Jag är i v.17, kanske va lite tidig men men :)
Jag jobbar också som vårdbiträde på ett demensboende, kul att de va så många :)
Två nätter i sträck nu har jag inte kunnat sova en blund nästan pga att jag har så ont alldeles vid blygdbenet. Tänkte att det säkert ska vara så, men jag vet inte? Har ni ont? Är i v.18. Svårt att beskriva smärtan men det känns när man rör sig lite och om jag trycker vid blygdbenet.
sorry mitt förra inlägg.. dålig dag o för mycke hormoner..
fick jobbet så i september börjar ja jobba på ett lss boende som ja trivs jätte bra på.. även jag e uska..
hade gräl me sambon inatt.. jävla hormoner... i övrigt e de bra.. ligger kvar i sängen.. ont i rygg o mage.. imorrn ska ja o dottern på msmma/gravid träff me typ 15 andra..
visst e de en del från östersund här? minne som guldfisk
Vill bara gråta just nu! Orkar fan snart inte mer! Mår så himla dåligt! Har fortfarande nästan ingen ork pga hypermesisen och fogarna gör så ont nu att ja knappt kan gå! Försöker använda kryckor men sonen fäller mig och drar i dom! Han bråkar hela tiden och jag har ingen avlastning när maken jobbar för hela släkten pratar inte med mig för att jag nyligen sa upp kontakten med min mamma då hon behandlar oss barn som skit, men enligt släkten ska man bara aceptera de för vi är "familj"! Så man ska hellre gå och må dåligt än att göra de som är bäst för ens eget välmående! Sonen fyller snart år och ingen tänker uppvakta han om jag inte accepterar och tar tillbaks min mamma! Men jag kan inte de! Jag kan inte ta mer skit! Känner mig ensammare än ensam och har så ont'
gud vilka drömmar ni har ,jag skratta gott hemma i soffan =)
har jobbat 2 dagar nu och är helt död,ont som fan i livmodern och i knäna,stel som en kärring och kan knappt röra mig.
yrsel,huvudvärk och illamåendet kan vi heller inte sticka under stolen tyvärr.
förstår inte riktigt hur det ska gå för dessa moment när man ska kräla på golvet som en gymnast,sätta på skor,på med stödstrumpor och andra moment så det känns som hela livmodern ska hoppa ur snippan =( osv..jag kommer ansöka om GP så fort jag kan de 60 dagarna innan (ingen annan jag vet har blivit nekad)
det värsta är ju oxå när det kommer en anhörig och ska se på när man hjälper deras anhöriga och ska tex hjälpa någon upp ur en stol och dem vrålar ut ja med du får ju ta i för nils kan inte själv!!!...ehh jag kan liksom inte bära personen i fråga och får inte göra det heller..kan det verkligen vara bra om man måste ta i och spänna magen så mkt?,jag är rädd för att få framfall.