• Tokfrans

BF januari 2014

Hoppar in här med, plussade svagt igår, BF 4 januari v5 idag -  25 år, sambo, bor i Finspång och Gbg (grund o botten göteborgare ;D ).

Har inga direkta symtomen. Mest trötthet. 

Massa sol idag  :) De e la gött?  Solig

• Tokfrans

va har ni alla för symtomer hittills? och vilken vecka ni är i osv :)
    Lite roligt o se va alla har, ifall de skiljer.

• Tokfrans
    sunnydays skrev 2013-05-27 19:53:45 följande:

V 8 (7+5) och mår sjukt illa. Nu har jag fått medecin och mår mycke bättre. Mina bhar passar inte längre, svullen lätt molvärk till ochfrån. Vad har du för några?
    är bara i v5 (4+3) men känns som att mensen ska komma när som hela tiden :P
    Och super ömma bröstvårtor och typ stramar i dom.
    Svullen om magen på kvällskvisten och efter maten. Ser ut som man är i v20 eller liknande hahah
    Illamåendet har dock inte kommit än men tröttheten har kickar i som aldrig förr :) 

Va och storhandlade förut och fick så jäkla ont i magen, trodde jag skulle få missfall, men nu är de lugnt :) 
  • Tokfrans
    sunnydays skrev 2013-05-27 23:48:13 följande:

hehe ja svullen dom om jag vore v 20 är jag med :) och trött. Vilar ofta lite på dan. Tänk endå va fort det går. Inte så långt kvar till jan :)
    haha ne, inte så långt om man tänker efter, men man längtar ju efter bebis så det verkar gå sakta :P
    Jo tar massor av power-naps :D men lika super trött igen runt 21-22 , känner mig inte alls tråkig ;) 
  • Tokfrans

När de nån som vet exakt vad dom kollar när man går på hälsosamtalet, blodproven dvs.
     Har grym fobi för nålar så tänkte se om ni vet vad dom kollar efter? sjukdomar eller vadå? Rynkar på näsan

• Tokfrans

Kollade "giving birth" på youtube, kan ju säga att jag är vaken nu...
    Ser läskigt ut!! Förvånad
    Men ändå en fin sak på ett sätt Solig 

• Tokfrans
    JohannaOo skrev 2013-05-30 13:02:15 följande:
    Hej, får jag vara med? Väntar en Lilla Liten den 1 januari. Mitt tredje barn, men ny pappa denna gång. Mina andra barn är födda 07 och 09.
    Välkommen:) och grattis till bebe nr3 :D
  • Tokfrans

Nån mer än jag som är åsk och tornado freak? :)
    Hittade en Live sida, som visar tornados som är på marken nu i USA. här är linken 
    http://www.chasertv.com/, klicka på bilarna på kartan så ser ni live vid sidan av :D 

Svar på tråden BF januari 2014