Inlägg från: 84Johanna |Visa alla inlägg
  • 84Johanna

BF januari 2014

Hoppar in här. Är i v 11 (10+1)

Har mått väldigt illa samt varit extremt trött. Nu är allt detta som bortblåst och då kommer tvivlet, är jag verkligen gravid.

Elin 101016
  • 84Johanna

Imorgon är det dags för hälsosamtal. tycker att det är sent i v 11 då borde man ju ha inskrivning..får se vad som händer

Elin 101016
  • 84Johanna

Snälla, vi behöver väl inte dra upp detta med att amma eller inte amma i denna tråden. Alla tycker vi olika och så kommer det alltid vara.

Elin 101016
  • 84Johanna

Jag känner mig inte gravid jag heller. Men blir lätt illamående på kvällarna. Ingen mage heller.

Än så länge vet bara mitt jobb om att jag är gravid. Mina föräldrar ska få veta snart och mannens vill jag hålla det hemligt för ända tills den är ute typ. Dom favoriserar två av sina barnbarn(de har 5 sammanlagt) så man blir kräkfärdig. Dom ringer aldrig oss, hälsar aldrig på heller. Min man har försökt många gånger att få dom att komma men näpp.

Dottern säger att hon inte känner dom när man visar foto och det är ju sant.

Elin 101016
  • 84Johanna

Jag har en Emmaljunga citycross från -10 och en brio sing -08. Dom får duga till nästa också.

(säger jag nu men jag kan ju ändra mig) 

Elin 101016
  • 84Johanna

Är i V 15 och har fått röda kliande utslag på brösten och lite på ryggen. det kliar mest när jag bli svettig och varm. 

Nån som har varit med om detta?  

Elin 101016
  • 84Johanna

Vår dotter kom i v 35+3. Nu är jag apa nervös att denna/dessa (har RUL den 27/8) ska komma innan årsskiftet. Jag vill inte att mitt barn ska uppleva att den är sist i allt. har BF den 24/1.

Elin 101016
  • 84Johanna

Det finns ju studier som visar att de barn som är födda tidigt på året har större fördel i livet när de blir äldre.

men man kan ju inte bestämma när de ska komma ut. 

Elin 101016
  • 84Johanna

Föresten, Har ni börjat handla saker till era små? jag försöker hålla mig men det är svårt. Vet om en månad vad det är så då är det lite lättare.

Elin 101016
Svar på tråden BF januari 2014