• Spirello

BF januari 2014

Plussade igår kväll, efter att ha försökt i ett år. Går in i vecka 5 idag. Lycka!

• Spirello
    Susanne1975 skrev 2013-05-18 11:26:31 följande:
    Är det någon som fortsatt testa med clearblue digital med veckoindikator? Är nyfiken på vilken dag ni fått 3+? Själv är jag på 5+3 idag och fick gravid 2-3 v. i morse. Är orolig 

Jag tog ett digitalt idag i vecka 5+0 och fick 3+.. Men hormonnivåerna kan ju variera väldigt mycket från person till person så jag tror inte du behöver oroa dig!
  • Spirello

Har följt tråden länge, men inte skrivit särskilt mycket. Har varit svårt att komma in i en så aktiv grupp, men nu verkar det bli lite färre här så då tänkte jag bli en del av er :)

Är i vecka 26 och har BF 21 januari.

Ser att ni har skrivit en del om jobb, själv har jag ett underbart jobb där jag kan jobba hemifrån, jobba mer en dag och mindre en annan, helt beroende på hur jag mår och vad jag orkar. Baksidan med mitt jobb är att jag aldrig blir helt ledig, så det här med föräldraledighet kommer bli lite pusslande.      

• Spirello

Trollfia: Jag bor också i Karlskoga :)

I helgen flyttade vi ur vår lägenhet och in hos min mamma i väntan på att få nycklarna till vårt hus om två veckor. Det kommer att bli en låååång väntan.

• Spirello
    Trollfia skrev 2013-10-14 19:28:57 följande:

Är du här i från Karlsgoa?

Baby2014: Vilken lite kämpe, känns så himla overkligt att det skulle kunna vara dags nu.

Ja jag kommer från Karlskoga :)
  • Spirello

Har följt tråden sedan starten men inte skrivit så ofta, men nu behöver jag era råd.

Är i vecka 39+1 idag och nu på morgonen när jag vaknade var det lite blod på pappret (ursäkta detaljerna), vad tror ni? Kan det vara på gång? Känner inga värkar mer än lite molvärk i ryggen, vilket jag har haft i några dagar.

• Spirello
    Oh baby skrev 2014-01-16 07:45:40 följande:
    Är det färskt blod brukar de vilja att man i alla fall ringer in och kollar upp det  Hoppas det är på g för dig!

Det var inte färskt blod, mer åt det bruna hållet. Men kanske ska ringa in och höra ändå..
  • Spirello

4 dagar till BF idag. Den lilla blödningen som började igår morse återkom stötvis under dagen igår och även nu idag. Ringde förlossningen i morse och fick till svar att det nog är slemproppen men att det kanske kan vara på gång. Som jag hoppas på att det ska dra igång snart!

Svar på tråden BF januari 2014