• c4trin

BF januari 2014

Går in i vecka 18 imorgon och kan som du inte ligga på varken mage eller rygg. Kan sova på sidan o brukar ha täcket som en klump mellan knäna och längst kroppen uppåt. Ligger med magen mot madrassen o förutom drömmar sover jag ganska bra faktiskt. Hoppas på att fortsätta de, jättejobbit att du har så svårt att sova ju!!

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • c4trin
    moto skrev 2013-08-08 18:35:22 följande:
    Satt och räknade lite nu och får inte bf att stämma, har ni koll på om era stämmer? Den här gången hann vi inte med så många försök, det gick på 2:a försöket att bli gravid!

Testade med äl-test och hade Plus 10-11 mars, mens 27 mars och sedan fick jag inget direkt utslag på testerna när jag testade 11-13 april så jag vet inte riktigt när ÄL var men hade på dag 18-19 första månaden så då är det lite snabbt att ha ÄL igen 1 april för att få bf 22/12

Rörigt men nää stämmer inte så nu får jag väl ställa in mig mentalt på nyår igen Gråter

Ska på 3D-UL nästa vecka får väl se om de säger ytterligare ett datum!?

Jag har alltid haft väldiga ägglossningskänningar dagarna kring ägglossning så några dagar fram eller tillbaka är absolut möjliga men datumen var ganska rätt när man räknade på mensen. Tidigt UL sa att bebisen var lite äldre än den beräkningen men det kan ändra tillbaka sig till RUL det vet man aldrig :D

Men har också blivit knäpp på allt detta räknande... Bebisen kommer när den kommer, hoppas bara på att gå över 12-slaget på nyår :)  
  • c4trin

Jag känner samma, insett att jag e gravid och även att jag kommer att åka in o föda... Men sen att de e vår bebis o bara vår e svårt, de kommer nog när man ser henne/honom! Vissa dagar har jag svårt att förstå att de ens e en bebis som förhoppningsvis kommer leva o må bra! Konstigt men min BM sa att hon trodde att de va en försvarsmekanism innan man såg de levande barnet, speciellt eftersom jag har MA i v 12 i bagaget.

• c4trin

Visserligen väntar vi första barnet men hon/han kommer sitta i baksätet bakom passageraren direkt, mycket säkrare i baksätet. Vi har en V70 så där e väldigt gott om plats till 1 bilstol till sen också :) Dessutom e de skönt med stort bagage så man kan få in vagn m.m. utan problem =)

• c4trin

Kan mycket väl vara jag som kommer ihåg fel från videon men vi kommer iaf ha i baksätet. Har inget körkort själv, vilket innebär att när vi åker med kommer vi va 2 i bilen iaf =)

• c4trin

Jag har faktiskt 2 vänner som ska ha bebis i november och 1 i december så de ser ut som om jag kommer ha en del sällskap av dem under ledigheten! :D Men det finns öppna förskolan, baby bio och baby café via MVC där jag går så de finns nog en del platser att träffa nya vänner =)

Svar på tråden BF januari 2014