• Ellen 20

BF januari 2014

går in i v.6 idag.. de går framåt =). Mår prima fortfarande =). Trött och humörsvängningar är väl de enda ännu. Sambon får stå ut med en hel del här hemma, men är så lugn och tålig och blir inte arg tillbaka.. så skönt de i alla fall. Stackaren får utskällning lite då och då för ingenting ;)..

• Ellen 20

är i v.6 (5+0) trötthet till en förbannelse, yrsel, uppsvälld mage så fort jag äter och humörsvängningar.. än så länge så är de bara de.. men de kommer väl mer

• Ellen 20

Den 17 juni ska jag på vul :). Då är jag i v.9 (8+1). Små längtar lite nu. Spännande

• Ellen 20
    popcornplaya skrev 2013-06-03 07:11:51 följande:
    Ellen 20: det är underbart när man når en ny vecka :) själv tycker jag det går såååååå långsamt fram. Går inte ett dugg snabbare tredje gången än första.
     nä jag kan ju inte direkt påstå att de går fort inte :/ man tror de skulle gå fortare när man har så mycket att göra på dagarna, men de går väldigt sakta. Vill bara att de ska bli den 17:e så man får se de lilla miraklet och verkligen veta att de ligger en liten där inne :)
  • Ellen 20
    ILoveIt skrev 2013-06-03 09:32:45 följande:
    Imorgon går jag in i vecka 7, woho! Men nu börjar illamåendet sätta igång. Måste äta ngt varje timma för att inte bli helt skakig. Bananer är mina bästa polare just nu :)
    Vi ligger rätt nära varandra när de kommer till BF. jag gick in i v.7 idag =)
  • Ellen 20

Jag är rädd och orolig. Små blöder till och från varannan dag. Hoppas och ber att allt står rätt till där inne. Vill bara komma in och se att hjärtat tickar och att allt är bra. Har ingen smärta eller nå sånt bara små blöder till och från

• Ellen 20
    Working girl 29 skrev 2013-06-04 15:34:13 följande:
    Någon mer som haft rosa/ ljusröda flytningar! Är i V6 nu och upptäckte lite 2 gånger när jag vart på toaletten idag. Inte ont i magen men blev ändå orolig.

Jag har haft de hela dagen. Börjar bli bra orolig. Nu har jag fått molvärk också och är rädd att de är på g till ett missfall.
  • Ellen 20
    Working girl 29 skrev 2013-06-04 17:33:33 följande:
    Ellen 20: har du haft missfall innan? Det här är min första graviditet och har läst att det är vanligt med rosa flytningar men man blir ju ändå orolig
    Nej jag har aldrig haft missfall förut :(. Har 3 barn sen tidigare och har aldrig haft såna flytningar förut. Men vi får hålla våra tummar och önska oss lycka till och hoppas på att våra små pyren mår bra <3.
  • Ellen 20

Jag har molvärk. De lixom små hugger i livmodern men inte mer än så. Har fortfarande rosa flytningar som ibland är mer och ibland mindre. Ska ringa gyn imorgon. Så himla rädd att något är fel :(

• Ellen 20
    Working girl 29 skrev 2013-06-04 20:36:37 följande:
    Jobbigt är det. Känner samma... Ska du be om ett VUL?

Ja de kommer jag garanterat att göra.
  • Ellen 20

Blödningarna bara fortsätter :(. Tid hos gyn kl.11. Hoppas hoppas allt bara är bra där inne.

• Ellen 20
    Working girl 29 skrev 2013-06-05 10:21:36 följande:
    Ellen: har det blivit mer idag? Mitt är något mindre idag men ska till min gynekolog i eftermiddag ändå!

Ja tyvärr :'( ..men inge smärta alls
  • Ellen 20

Tyvärr så var det ett missfall :(. Lämnar därför gruppen nu och önskar er lycka till. Bättre lycka nästa gång antar jag

• Ellen 20

Såg de via vul. De mesta hade redan kommit ut så. Visste redan från början att något var knas eftersom jag inte alls kände mig gravid. Tårarna rinner o man mår dåligt. Men de är bara att resa sig igen och försöka igen. Inte ge upp.

• Ellen 20
    Working girl 29 skrev 2013-06-05 12:12:10 följande:
    Kram till dig Ellen :)

Tack. Lycka till idag. Kram
Svar på tråden BF januari 2014