Inlägg från: Anonym (hjälp tjejer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hjälp tjejer)

Hör inte hit, men hjälp mig ni kvinnor.

Hej alla tjejer/kvinnor.

För att göra en extremt lång historia kort så drar jag allting lite snabbt. Har en rejäl klump i magen när jag skriver detta.

Har två döttrar med 11 månader mellan sig cirkus.

Försökte med dotter 2 väldigt fort efter första förlossningen som ägde rum den 12e Februari.
    Plussade 1-2 veckor den 10:e Maj 2012.  Beräknad förlossningsdatum den 24e Januari 2013.

Blev våldtagen den 28.e April 2012. Gick extremt snabbt va mer in och ut (5-6 juck) kanske om ens det.Fann ingen sperma eller något, va torrt som öknen både efter våldtäkten och innan jag klev in i duschen när jag väl nått hemmet.

Så vi uteslöt v-mannen som potentiell fader med tanke på min och sambons ivriga dagliga försök. Enligt UL bör jag har blivit befruktad den 4:e Maj ca.. Skitsamma. DNA-test har gjorts och dom matcha inte till hundra procent.. Fattades några markörer....

Vad jag vill fråga er eller be er om är mer...

KAN man komma över nått sånt här? Jag har fått ett barn-men hon är resultatet av något väldigt vidrigt och hemskt. Samtidigt vet jag att det är många ute i världen som SLITER och önskar inget mer än ett litet barn.

Ska jag försöka se henne som en "donation"??! kan man göra det?

Jag har så väldigt väldigt svårt att släppa just DNA-Biten ..Kroppens byggstenar så att säga.. Just det där med att hälften kommer från mamman och hälften från pappan...

Konstigt nog är barnet likt min sambo utseendemässigt så på den fronten kan jag vara glad(ibland undrar jag om dna-testet verkligen funkar?!)

Gör så fruktansvärt ONT i mig.. Kan man släppa detta och försöka se det ur en annan vinkel??

Har ni några tips?

Kan jag själv inte börja tänka eller ändra på mitt synsätt på detta så ser jag ingen annan lösning än adoption för hennes del. Gråter från dag till natt,tom när jag sover...

Hjälp mig är ni snälla.. ALLA mammor/blivande mammor eller ni som kämpar med att bli mammor kanske kan förstå min sorg på något sätt..

Jag tänker mycket på er som inte kan eller försöker och försökt länge med att få barn och gråter och sörjer även för eran del...jag har ett barn men kan inte glädjas :(

• Svar på tråden Hör inte hit, men hjälp mig ni kvinnor.
  • Anonym (hjälp tjejer)

Jag är rejält förstörd av denna händelsen, Känner bara att kan jag inte bara för dö, få frid. Jag har fått ett barn med en annan man, tänker på det hela tiden..JAG har fått barn med en annan man...snälla snälla snälla-Det får inte vara sant... Jag skickar iväg min sambo och min älskade första dotter om ett par timmar, jag har bestämt mig, deras liv är fortfarande hela och dom har chansen att BLI lyckliga.Måste rädda dom från mig..Jag är sjuk..Jag har blivit sjuk. Jag är sjuk . Och ser faktiskt ingen väg ut ur det här. JAg vet inte vad jag skall göra med mitt andra barn som stannar här med mig.

*Ge bort henne för adoption-försöka leva vidare.
    *Anmäla och dra in våldtäktsmannen-Och låta honom va en del av vår liv och "familj"
    *Leva resten av livet själv med barnet -Klarar det inte tsm med sambon.Känner mig så skyldig.
    *Fortsätta tala om för familjerätten att vi inte vet vem det är-Och försöka leva ett "normalt" liv.-Det jag försöker nu men ändå så går det inte..

Tänker hela tiden på att min sambo inte förtjänar detta-Han älskar barnet men det känns så FEL för mig..Hela situationen. Jag vill bara straffa svinet som gjorde detta..Ge honom ett oönskat barn-Men samtidigt så straffas barnet.

VAD är rätt och vad är FEL i denna sits?

Skickat av två av dom personerna jag älskar mest i världen-För jag är och har blivit störd av detta....

• Anonym (hjälp tjejer)
    markvii skrev 2013-04-28 12:27:49 följande:
    Hur gick våldtäkten till - någon bekant?

Överfallsvåldtäkt ute av random mansperson?

Har du anmält - det finns 85,000 - 100,000 i skadestånd
    att hämta för dig här o 10,000 - 15,000 i sveda o värk.

Dom skulle du óch din sambo kunna ha kul för - lite borde
    de läka dig
    Vet vem det är.  Tänker mkt på barnet nu såhär i efterhand.

gått ett år idag prick sen våldtäkten. Och barnet är 3 m och 1 vecka gammal . Finns ju inga bevis på våldtäkten längre. Jo barnet i sig men det är inget bevis heller, han kan säga jag var med på det .

• Anonym (hjälp tjejer)
    Anonym (procent) skrev 2013-04-28 12:35:35 följande:
    Först vill jag beklaga det hemska du har fått gå igenom

Sen - hur många procent visade det att din sambo är fadern?
    'vi fick aldrig någon procentsats överhuvudtaget :( stod aldrig på faderskapstest pappret heller. Bara att den testade mannen va utesluten. Men hundra procent säkert sa hon att det var.
  • Anonym (hjälp tjejer)
    PoL skrev 2013-04-27 21:26:34 följande:
    Och bjud in honom att dela resten av livet med dom? För det blir kanske resultatet isf.
    Ja tyvär kanske det skulle bli så iom att han troligen aldrig skulle erkänna att han våldtog mig.  Och försöker tänka på om det är rätt mot det lilla barnet och min resterande familj
  • Anonym (hjälp tjejer)
    markvii skrev 2013-04-28 17:09:03 följande:
    Hur gick våldtäkten till - hur blir man våldtagen av
    någon man vet vem det är när man har sambo och
    inte polisanmäler direkt + att sambon inte heller slagit
    våldtäktaren sönder o samma - det är för mig obegripligt.

Härtill kommer att våldtäktaren får pumpa o produzera
    avkomma utan att behöva betala en spänn och offrets
    sambo ställer villigt upp både som barnpassare och
    finansiär.

Explanations needed
    Alldeles för godtrogen gentemot en manlig vän.Som dessutom visste jag va nybliven mamma och hade sambo hemma. Det var inte i närheten av ett fullbordat samlag. Möjligtsvis ett par juck och mer att han höll den där inne medans han kladda på mig. Jag va där fast inte där-Svårt att förklara ..tog mig säkert en timme innan jag fick modet att ta mig upp ur bäddsoffan efter det hände. Gick på toa,fann aldrig något kladdigt, det var torrt som öknen..Likaså när jag kom hem.

Ville väll bara låtsas som det aldrig hänt, sen kan jag faktiskt inte förstå varför dom som visste om det inte såg till att få i mig tex ett dagen efter piller eftersom jag uppenbarligen inte alls tänkte på det. Eller kördemig till sjukhus eller såg till att jag anmäl. Sen att min sambo aldrig slått sönder grisen är väll för att jag till en början va RÄDD-Rädd att han skulle se till att skada min nyblivna lilla familj, sen han han aldrig fått möjlighet att göra det heller-Men ilskan finns fortfarande där och han säger bara till mig-En dag så ...

Jag kan tala om för dig att det är inget i denna historien som är logiskt. Jag och sambon hade sex hela tiden..just för att få en nr 2 så fort som möjligt efter första barnet.. Hade sex dagarna innan,tom samma dag och dagarna efter. Ultrljudet visade på att jag blivit befruktad den 3-4 Maj , sen plussade jag 1-2 veckor den10:Maj , Hade 5-6 dagar mens och den 18-19:e April var mensen slut, alltså bör ägglossning ha skett runt den 26:e .Haft/har en menscykel på 27-28 dagar och ägglossning 10-14 dagar efter..Barnet är dessutom inte lik denna mannen, utan finner mer likheter till sambon(inte för att jag önskar det, okänt folk som säer dom är lika)-dessutom ser barnet ut som sin syster såg ut i samma ålder.Absolut inga kopior men det går inte att undgå att dom är systrar.

Antingen så har min sambo extremt dåliga/ icke funktionsdugliga spermier eller så har våldtäktsmannen riktiga krigs-soldater i byxan!Och att han dessutom skulle lyckas med försatsen...För nått annat anser jag omöjligt, Det hade jag märkt/känt..Även läst av på svinet om han kom. Han blev extremt chockad när jag putte bort honom.

Vet inte vad man skall säga eller göra. Ingenting är logiskt enligt mig.

• Anonym (hjälp tjejer)
    Anonym (Svårt) skrev 2013-04-28 17:37:56 följande:
    Vill du kommentera mina påståenden om att du har hamnat i en depression och håller på att tappa kontakten med verkligheten?

Och att du borde söka hjälp?

Du verkar vara fixerad vid att barnet har en annan pappa och inte kom till så som du ville. Och att det på något sätt påverkar din sambo och ditt andra barn. Det stora problemet är att du har fastnat i dessa tankar. Om du fick hjälp så skulle du kunna se på det på andra sätt.

Det finns ingen sanning i att barnet måste bli ett problem för någon i sin egen familj, bara på grund av hur det kom till. Det är något du har fått för dig för att du är deprimerad!

Depression = psykisk sjukdom. Man tappar kontakten med verkligheten och tror att ens egen bild är den rätta. Folk som är deprimerade kan t.ex. få för sig att det bästa för alla är om de själva dör. Det blir en så stark övertygelse att man tar sitt eget liv. För de runt omkring är de det sämsta som kunde hända, men den deprimerade upplevde det som en bra lösning.

Jag tror att det är likadant med dina tankar om att det inte är rätt för din familj att ni ska vara tillsammans alla fyra. Sämsta möjliga idé för alla inblandade, men du ser det som den enda möjliga lösningen.
    Jo tack jag vet att detta påverkar mig extremt mycket. Har samtalskontakter,flertalet ,, en gång i veckan. Även via mail och dylikt. Hjälper mig inte så mycket. Skada mig själv eller någon annan finns inte i mina tankar..Kan däremot önska att jag dog eller att någon råka köra öve rmig eller dylikt, för att leva här och nu är ett rent helvete för mig öven om det kommer ljusa stunder
  • Anonym (hjälp tjejer)
    markvii skrev 2013-04-28 18:51:34 följande:
    Men hur och varför hamnade du naken i bäddsoffeposition med
    våldtäktaren - och klädde du av dig själv?

Du var ju faktiskt i samboförhållande?

Du verkar på något sätt var mer än lovligt naiv och fan vet om
    det inte är lika illa med din sambo som bara tar det här.
    Jag var absolut inte naken, hade klänning på mig, Och jag i fosterställning åt ett HELT annat håll i båddsoffan på min sida av soffan. Jag minns inte speciellt mycket av dom sista timmarna innan jag följde med min vän som va på g med min andra vän , Vi var alltså 4 personer i en liten etta.

Jag låg och sov vad jag kan minnas, halvt borta i skallen, tror det va mer än alkohol inblandat-Aldrig någonsin haft minnesluckor eller vart/blivit såpass påverkad att jag inte minns eller vet vad jag gör.

Minns att han kladda på mig och jag sa nej! Sen vet jag att han sluta..Men på nått vänster ligger han med mig ändå..Ligger då fortfarande kvar i fosterställning..Han har då alltså lagt sig bakom mig och fört in den när jag inte va medveten om det, Vakna av att dt gjorde ont, men förstod inte vad som hände fören ja 5 juck kanske och jag knuffar bort honom med rumpan eller vad man ska säga..

Kan säga såhär mycket att jag litade på alla dessa personer varav JAG inte tyckte det var konstigt att jag sov över där tills bussförbindelserna sattes igång igen

Orkar inte ens ursäkta eller förklara mig , men personligen så tycker jag INTE att detta är mitt fel på det sättet.

Som kvinna, eller människa rent allmänt ska man kunna däcka av/vara medvetslös eller för den delen springa naken utan att bli kladdad på eller våldtagen!!!!!
Svar på tråden Hör inte hit, men hjälp mig ni kvinnor.