Hör inte hit, men hjälp mig ni kvinnor.
markvii skrev 2013-04-28 21:27:07 följande:
Inte naken - klänning på mig och förutsätter jag även trosor.Hade du trosorna i klänningen på hela tiden och han vek
undan trosan o tryckte in organet bredvid.
Minnesluckor - luktar date-rape-drug om jag skall vara ärlig.
"Som kvinna, eller människa rent allmänt ska man kunna däcka av/vara medvetslös eller för den delen springa naken utan att bli kladdad på eller våldtagen!!!!!"
Nej det skall man inte kunna - det finns hur många killar/män som går omkring med sprängfyllda spermapungar utan damer att dränera dem i
och de tar i princip chansen på any lady när och om de har någon till hands.
Ursäkta, men vad håller du på med? Du attackerar och försöker skuldbelägga en svårt traumatiserad människa som skriver här för att hon behöver hjälpas - inte stjälpas!
Som tur är verkar TS förstå att det INTE var hennes fel att hon blev våldtagen. Det är nämligen ALDRIG den som blir utsatt som bär skulden!
Nog om detta, du förtjänar inte att jag slösar fler bokstäver på dig, markvii.
Till TS: Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för dig just nu. Du måste få kvalificerad hjälp att reda ut dina tankar - så snart som möjligt!!!! Du verkar vara en fin person som oförskyllt hamnat i en omänskligt svår situation och jag hoppas av hela mitt hjärta att du får hjälp att reda ut den!!!
Kramar