• Kalle82

Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga

Ja, som rubriken säger, liten nyfiken på hur det ser ut.
    Och den andra frågan är om ni tjejer som är lite promiskuösa av er föredrar stora kukar, alltså över medlet.
    Min uppfattning är att en stor kuk är både mer visuellt tändande och ger en skönare fysisk stimulans än en inom medlet eller under.
    Detta är självklart rätt individuellt, men den stora massa verkar föredra stor när dom en gång haft det. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga
  • Kalle82
    Anonym (tjej) skrev 2013-05-06 18:00:38 följande:
    Min kille har 20 lång. Det funkar bra för mig. Jag tycker också att det är mer tändande med en stor men jag har heller aldrig varit med någon som haft under 18. Det viktigaste är ju att man älskar personen man ligger med. Alltså, jag ligger då mycket hellre med någon jag älskar än någon med större kuk.
    Aldrig varit med någon under 18? Hur många har du varit med och har du mätt alla?
  • Anonym (Femme)
    Tom Araya skrev 2013-05-06 18:27:27 följande:
    Då är den ungefär 11.

Hur tänkte du då? Vart går gränsen liksom
  • Tom Araya
    Anonym (Femme) skrev 2013-05-06 18:54:21 följande:

Hur tänkte du då? Vart går gränsen liksom
    10,8 (hur fan man nu kan mäta sig fram till det) avrundas till 11 och eftersom det bara var på ett ställe som den var 10,4 så borde det första måttet räknas mer.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Anonym (Femme)
    Tom Araya skrev 2013-05-06 19:03:26 följande:
    10,8 (hur fan man nu kan mäta sig fram till det) avrundas till 11 och eftersom det bara var på ett ställe som den var 10,4 så borde det första måttet räknas mer.

Så är det XX,5 eller mer på den mesta delen av snoppen så skall mannen avrunda upp till närmsta cm?
  • Medelmannen

Detta verkar röra upp lite känslor
    Jag kan ju tycka att istället för att varva upp för en ståndpunkt(Kul va?) eller annan så kanske man skulle börja prata mer om hur man bäst kan använda den utrustning man blivit given? Det finns ju fördelar med dem alla.

Varför inte starta här: http://lustjakt.se/dynamic/harstorlekenbetydelse

V
    åga vara nöjd med det du fått!

• Anonym (Maja)
    Medelmannen skrev 2013-05-13 08:34:21 följande:
    Detta verkar röra upp lite känslor
    Jag kan ju tycka att istället för att varva upp för en ståndpunkt(Kul va?) eller annan så kanske man skulle börja prata mer om hur man bäst kan använda den utrustning man blivit given? Det finns ju fördelar med dem alla.

Varför inte starta här: lustjakt.se/dynamic/harstorlekenbetydelse

Våga vara nöjd med det du fått!
    Konstigt att hemsidan du länkar till inte hänvisar till någon källa. Hur vet man att  måtten som anges stämmer, typ?

Jag menar, ska man få fram såna värden måste man ju mäta snoppen på ett statistiskt urval av män.
  • Anonym (Blepp)
    Anonym (Realistkuken) skrev 2013-05-05 12:00:02 följande:

Varfö? Jag är ju redan utsållad p.g.a. min lilla medelkuk. Vad tjänar jag då på att låta alla storleksfixerade stå obelysta? Bättre att belysa det så fler män får reda på vad kvinnor anser om deras kukar. Skapa lite obalans i samhället som blir när männen förstår hur lurade de är och att deras kvinnor ligger med storkukade bakom deras ryggar.
    Grejen är att du skapar ingen obalans - mer än hos dig själv.

Du kan skriva, gaffla, tjata så du blir blå om vad du tror, tycker och anser och jag kan lova dig att det finns fruktansvärt många som skiter i ett stort stycke i det.
  • Anonym (Jp)

Måste fråga er som röstat, har ni verkligen mätt era män?

• Anonym (...25 cm)

Nej, men han har sagt en siffra som jag tycker stämmer Glad Sen har man viss uppskattningsförmåga också.

• Gvidells

Vad små kukar dom flesta männen verkar ha, 62,66% besitter ett mått dom flesta kvinnor inte föredrar.

• Anonym (Femme)
    Gvidells skrev 2013-05-18 15:40:57 följande:
    Vad små kukar dom flesta männen verkar ha, 62,66% besitter ett mått dom flesta kvinnor inte föredrar.

Äsch. De flesta kvinnor är inte vad de flesta män föredrar heller men kärleken fungerar inte så.
Svar på tråden Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga