Hur få fart på frun?
Ja,som överskriften..min fru nöjer sig med sex kanske 1-2 gånger i månaden.När jag helst vill ha 2 gånger i veckan..visst vi har barn å hon är ofta trött men blir lessen..som i dag..var till affären.När jag kom hem så var hon ensam å höll på med en visserligen viktig ansökan på datorn.men hon kunde ha väntat med den å vi haft en snabbis så kunde hon ha gjort det sen..Ibland kanske vårt barn somnat vid 21-22 å sen sitter hon uppe en timme å ser klart en film när hon kunde ägna timmen åt mig..har lite svårt förstå att hon nöjer sig med så lite sex. Hon ser bra ut,vi har bra ekonomi och det mesta fungerar bra.vi kan snacka å tycker jag kan ge komplimanger.hade nästan haft mer förståelse för om hon var intresserad av nån annan eller så..de gånger vi har sex är det bra men som sagt väldigt sällan..det blir lite mekaniskt från min sida också då det är så sällan..visst har jag fört det på tal nån gång å då blir hon nästan skamsen..kanske är hon för trött..pendlar 9 mil totalt då hon jobbar,heltid,mycket mentalt krävande jobb också..men ändå..är jag trött o sliten är det ändå lite mumma för själen med sex..Blir frustrerad!