• Anonym (Fulladdad)

Hur få fart på frun?

Ja,som överskriften..min fru nöjer sig med sex kanske 1-2 gånger i månaden.När jag helst vill ha 2 gånger i veckan..visst vi har barn å hon är ofta trött men blir lessen..som i dag..var till affären.När jag kom hem så var hon ensam å höll på med en visserligen viktig ansökan på datorn.men hon kunde ha väntat med den å vi haft en snabbis så kunde hon ha gjort det sen..Ibland kanske vårt barn somnat vid 21-22 å sen sitter hon uppe en timme å ser klart en film när hon kunde ägna timmen åt mig..har lite svårt förstå att hon nöjer sig med så lite sex. Hon ser bra ut,vi har bra ekonomi och det mesta fungerar bra.vi kan snacka å tycker jag kan ge komplimanger.hade nästan haft mer förståelse för om hon var intresserad av nån annan eller så..de gånger vi har sex är det bra men som sagt väldigt sällan..det blir lite mekaniskt från min sida också då det är så sällan..visst har jag fört det på tal nån gång å då blir hon nästan skamsen..kanske är hon för trött..pendlar 9 mil totalt då hon jobbar,heltid,mycket mentalt krävande jobb också..men ändå..är jag trött o sliten är det ändå lite mumma för själen med sex..Blir frustrerad!

• Svar på tråden Hur få fart på frun?
  • Chocoholica

Mja... Det var svårt. Finns det inget som du vet att hon tänder på i smyg? Hade min man tagit på sig en läkarrock hade jag inte visat pardon om man säger så. Ta reda på om det finns nåt skoj hon vill prova men inte vågar tala om. Förför henne, vänta inte på att hon ska ta initiativ. Kan vara en sån enkel liten grej som att du tar på dig lite tajtare kläder, nån go parfym etc...

• ArgaKillen
    Chocoholica skrev 2013-04-28 02:00:06 följande:
    Mja... Det var svårt. Finns det inget som du vet att hon tänder på i smyg? Hade min man tagit på sig en läkarrock hade jag inte visat pardon om man säger så. Ta reda på om det finns nåt skoj hon vill prova men inte vågar tala om. Förför henne, vänta inte på att hon ska ta initiativ. Kan vara en sån enkel liten grej som att du tar på dig lite tajtare kläder, nån go parfym etc...

Läkarrock! Nu har jag hört det mesta....
  • Chocoholica
    ArgaKillen skrev 2013-04-28 02:08:07 följande:

Läkarrock! Nu har jag hört det mesta....
    Ti hi hi hii... Inte alls konstigt med tanke på att jag var en sjuk liten unge som barn. Växte mer eller mindre upp på sjukhus. Skäms
  • Anonym (Sandra)

Får man fråga, hur är det uppdelat i hemmet? Gör ni lika mycket eller tar hon merparten. För ska jag vara ärlig, om jag arbetade heltid och gjorde det mesta hemma så skulle knappast jag vara så sugen på sex. 

• Anonym (Sara)

Oj, hade också blivit frustrerad. Jag och min kille har sex flera gånger i veckan och så har det varit de fem åren vi varit tillsammans, men vi har inga barn, kanske blir det stor skillnad då. ?. :( Mitt råd är att försöka mötas mentalt först genom samtal och göra grejer ihop sen mötas i hjärtat och därefter kommer finalen, lovar :)

• Fröken reserverad

Vad händer om du förför henne och endast ägnar dig åt hennes njutning? Du skrev att det ibland blev lite mekaniskt? Hon kanske tycker sexet är ensidigt? Jag vet ju inget om hur ni har det men det kanske är en ingång?

Sen har ju alla olika sexbehov. Hon kanske är helt nöjd med ca varannan vecka.

Reserverad står för upptagen.
  • lillejag2009

Oj oj oj jag hade blivit knäpp. Jag har två barn och jobbar och min
    Man kobbar med och delar husets sysslor och hinner ha sex minst fem gånger per dag

• Fröken reserverad
    lillejag2009 skrev 2013-04-28 07:47:09 följande:
    Oj oj oj jag hade blivit knäpp. Jag har två barn och jobbar och min

Man kobbar med och delar husets sysslor och hinner ha sex minst fem gånger per dag

Fem ggr om dagen med barn? Hur gamla är barnen? Jag tycker det är svårt att orka med att ha sex när alla barn är hemma och så. Under dagen är vi med barnen och sen när de sover vid tio är vi också trötta. Och sen vaknar de vid senast sju. Barnen är i förskole-upp till tonåringålder.

Som tur är är vi utan barn med och då blir det betydligt mer närhet.
    Reserverad står för upptagen.
  • Som snö

2009: fem är lite imponerade. Nån gång ibland kan det bli fem gånger eller mer. Men tre-fyra är det vanliga. Och då knullas det ändå inte så lite här!

• lillejag2009

Mina barn är 3,5 år och den minsta är 10 månader. Vi har sex mitt i natten och när kidsen sover. Istället för Att se film eller sånt så har vi sex och i duschen över allt där det finns möjlighet knullas det.

Jag har ett väldigt stort sex behov och det har min man med och jag älskar att göra honom nöjd och ge honom vad han vill ha när han vill

Svar på tråden Hur få fart på frun?