• Anonym (Kalle)

Tjejer, har ni stora eller små rumpor och vad tycker ni själva om det?

Tjejer, tycker ni att ni har en stor eller liten rumpa? Är ni nöjda med den eller inte?

Kommentera gärna varför ni är nöjda eller varför ni inte är det. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-16 19:08
    Tjejer, ni som ogillar era rumpor, varför gör ni det? Har det med dallret att göra? Annat?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, har ni stora eller små rumpor och vad tycker ni själva om det?
  • Anonym (Så nöjd)

Jag har stor och är nöjd med det. Varför? Därför att byxor, trosor, kjolar, shorts m.m. sitter mycket snyggare när det är rund och go.

• millan darling

Breda höfter och bred rumpa men tjusigt put. Skulle inte klaga om jag fick ner måttet under 100 cm =)

• CarinaL26

Stor rumpa och är mestadels nöjd med den. Om den dallrade lite mindre så gjorde det inget alls.

• villbusa
    Doofie skrev 2013-04-29 04:00:07 följande:
    Jag har en mellanstor rumpa och är supernöjd :)

ja den är fantastiskt vacker doofie.......  
  • millan darling
    Doofie skrev 2013-04-29 04:00:07 följande:
    Jag har en mellanstor rumpa och är supernöjd :)

Hela du har ju superfina former! Skulle jag se ut som du hade jag också varit nöjd =)
  • villbusa
    millan darling skrev 2013-04-29 09:16:19 följande:

Hela du har ju superfina former! Skulle jag se ut som du hade jag också varit nöjd =)

tror millan också är fin, det lilla man kan se säger inget emot det iaf.......    varför är du inte nöjd som du är millan???
  • Hemligkvinna

vet inte vad jag ska svara. lagom breda höfter och putande rumpa. Jag är nöjd, eller ja jag älskar min rumpa.
    Har dock lite svårare att hittab yxor som sitter bra, då jag har skitsmala ben. 

• villbusa
    Hemligkvinna skrev 2013-04-29 09:24:58 följande:
    vet inte vad jag ska svara. lagom breda höfter och putande rumpa. Jag är nöjd, eller ja jag älskar min rumpa.
    Har dock lite svårare att hittab yxor som sitter bra, då jag har skitsmala ben. 

benen är inte så viktigt, dom lägger man ändå åt sidan............
  • millan darling
    villbusa skrev 2013-04-29 09:19:35 följande:
    tror millan också är fin, det lilla man kan se säger inget emot det iaf.......    varför är du inte nöjd som du är millan???

Tack darling! =)

Alltså jag är ju egentligen väldigt nöjd med mitt utseende. Tycker faktiskt jag har ganska tjusiga kurvor och fina ansiktsdrag, men ibland önskar jag att jag vore lite mindre bred. Men sånt är livet.
Svar på tråden Tjejer, har ni stora eller små rumpor och vad tycker ni själva om det?