• Anonym (ts)

Varför kommer inte sexlusten tillbaka?

Min sexlust försvann i mitten av min graviditet så jag trodde såklart de berodde på graviditeten. För tre veckor sedan föddes vårt barn och jag har fortfarande ingen sexlust !
    När jag va gravid onanerade jag, men jag hade ingen lust att ha sex med killen.
    Jag VILL ha sex men ändå inte :( Känns som jag inte blir kåt längre när jag är med min kille, känner mig oxå äcklig (ogillar min fitta,degmage och finnar på ryggen)  
    FAN! jag onanerar ju när jag är själv! Och jag vill ha sex! Men lusten försvinner när jag är med min kille :/ vad ska jag göra?

• Svar på tråden Varför kommer inte sexlusten tillbaka?
  • YummyMami

Bara gått så liten tid, låt det gå lite mer tid och om det inte blir bättre och du onanerar än och är kåt så kan det vara så att du har slutat känna så för din man helt enkelt ELLER att du straffar honom omedvetet, ifall du tycker att han felar så snålar du. 

Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Anonym (hhi)

mitt barn är 2 år 3 månader och jag har inte mycket till lust än =/ 3 veckor efter hade jag så ont så klarade inte tänka tanken =)

• Anonym (varförinte?)

Hej! Det finns en sak som garanterat till 100% hjälper dig med ert problem, men ogillas även av många då det är onaturligt och bryter något lite mot Sveas lagar, men det är det så mycket annat som gör också, kan jag tycka! Om nu detta hjälper till mellan ett älskande par som vill ha skönt tillsammans, så hur kan detta vara störande mot herrarna i blått, mer än några höga stön i bostaden? Jo, ett sexpiller förståss! Du och din partner blir inom en kort stund djuriska, upprymda och känner ett killande konstant, superkåt begär för varandra som varar några timmar efter intag. På denna tiden hinner ni med lekarna och tar ut svängarna ni aldrig gjort i vanliga fall. Som sagt och bara ren sanning, förklarat till andra vänner; Detta kan inte beskrivas med ord, måste upplevas!!! Garanterar obeskrivlig njutning!

• pappa76

Hello Rådgivarn. Jag och min kille har testat detta ett par ggr, vad jag tror. Tyvärr får vi inte tag på dessa då min pojkvänns kompis har flyttat till Spanien för att studera. Nu tycker vi båda att sexlivet är tråkigt och vardagligt efter vi använt kåtpiller, något vi alltid önskat ha tillhands. Vet du? Behöver också hjälp. Mvh. Ett livligt par.

• missan75

Min erfarenhet är att sexlusten inte kommer tillbaka av sig själv. Man måste jobba på att hitta den igen. Att sätta sig med armarna i kors och vänta kommer inte göra så att sexlusten bara uppenbarar sig igen.

För mig är det så att har jag sex vill jag ha mer, har jag inget sex så kan jag gå länge utan. Detta gör att jag efter tider av torka, typ graviditet, mens, sjukdom måste börja ha sex utan att vara kåt från början. Men jag blir det ju under tiden och ju mer sex jag har vill jag ha.

• Anonym (?)
    Anonym (varförinte?) skrev 2013-05-03 05:50:06 följande:
    Hej! Det finns en sak som garanterat till 100% hjälper dig med ert problem, men ogillas även av många då det är onaturligt och bryter något lite mot Sveas lagar, men det är det så mycket annat som gör också, kan jag tycka! Om nu detta hjälper till mellan ett älskande par som vill ha skönt tillsammans, så hur kan detta vara störande mot herrarna i blått, mer än några höga stön i bostaden? Jo, ett sexpiller förståss! Du och din partner blir inom en kort stund djuriska, upprymda och känner ett killande konstant, superkåt begär för varandra som varar några timmar efter intag. På denna tiden hinner ni med lekarna och tar ut svängarna ni aldrig gjort i vanliga fall. Som sagt och bara ren sanning, förklarat till andra vänner; Detta kan inte beskrivas med ord, måste upplevas!!! Garanterar obeskrivlig njutning!
    vad fan är det
  • Anonym (varförinte?)

Nej tyvärr! Där hade du otur, riktigt så högt på stegen ska vi inte behöva gå! Har du problem själv i sängen så kontakta din gynokelog. Jag varken ger tips eller erbjuder något alls till personer med psykologiska och sociala problem. Nästa gång kanske du lärt dig att fråga lite trevligare till okända personer du inte träffat!!!

• Anonym (?)
    Anonym (varförinte?) skrev 2013-05-03 08:47:30 följande:
    Nej tyvärr! Där hade du otur, riktigt så högt på stegen ska vi inte behöva gå! Har du problem själv i sängen så kontakta din gynokelog. Jag varken ger tips eller erbjuder något alls till personer med psykologiska och sociala problem. Nästa gång kanske du lärt dig att fråga lite trevligare till okända personer du inte träffat!!!
    alltså du skriver osammanhängande och man fattar inte ens vad du pratar om
Svar på tråden Varför kommer inte sexlusten tillbaka?