Inlägg från: Queenie70 |Visa alla inlägg
  • Queenie70

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Ja många är mycket vackra, men har nog sett en hel del som ser ut som stryk också med örnnäsor och mörka ringar under ögonen.  Precis som bland alla andra så har en del otur och en del tur med utseendet. Bland dessa exempelbilder är det ju tydligt att några är jävligt opererade också.

• Queenie70

Bild nummer tre och fyra är ju dessutom samma person.

• Queenie70
    Persisk skrev 2013-04-29 15:59:36 följande:
    Såhär Skrev en Svensk kille till mig för ett tag sen : 
    ''Ni är så jävla vackra, stor skillnad mellan er Iranska tjejer och svenska tjejer som är tråkiga, kalla, bleka och oattraktiva. Jag umgås mycket med ditt folk och har bara gått att säga om er, ni är för snälla, gästvänliga, snygga och rara. ''

vad sägs?;)  

Vad är det för reaktion du är ute efter ? ?
  • Queenie70
    Persisk skrev 2013-04-29 15:59:36 följande:
    Såhär Skrev en Svensk kille till mig för ett tag sen : 
    ''Ni är så jävla vackra, stor skillnad mellan er Iranska tjejer och svenska tjejer som är tråkiga, kalla, bleka och oattraktiva. Jag umgås mycket med ditt folk och har bara gått att säga om er, ni är för snälla, gästvänliga, snygga och rara. ''

vad sägs?;)  

Min kommentar blir att antingen är du en korkad brud ifrån Iran. Eller så är du en SverigeDemokrat som postat denna tråd för att få kvinnor från mellanöstern att framstå som ytliga och dumma....
  • Queenie70
    Persisk skrev 2013-04-29 16:08:00 följande:
    Varför är jag korkad? jag är STOLT över att vara Iranska/persisk. Mitt folk är vacker, acceptera det bara,

Vi är naturligt exotiska, vacker solbränd hy med långt tjockt mörkt hår som svenska tjejer drömmer om att ha samt som skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt hår samt solar sönder sig för att få VÅRAN HUDFÄRG ;) 

Du är en rasist/sverigedemokrat som försöker få tjejer från mellanöstern som ytliga, korkade och fördomsfulla. Det är vad du är.
  • Queenie70
    Persisk skrev 2013-05-01 16:27:53 följande:
    haha finns inget land som heter KURD! finns inget kurdisk passport heller, du har iranskt passport och KOMMER från Iran därför är du iranier, acceptera eller inte det är inte mitt problem :) 

Finns det inga samer heller då enligt ditt resonemang?
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer