Inlägg från: Piia |Visa alla inlägg
  • Piia

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Har aldrig träffat mer karltokiga tjejer heller (trots att de är upptagna) än persikor.

• Piia
    Persisk skrev 2013-04-29 16:33:47 följande:
    Ja vi älskar killar/galna i killar, jag gör det allafallf. Jag attraheras av killar från Mellanöstern samt Sydeuropa. Min man är den perfekta killen som finns, snygg, snäll, omtänksam och exotisk. 

Så det är okej att springa efter killar fast man har en man? Okej att vara otrogen och vara stolt över det?
  • Piia
    Persisk skrev 2013-04-29 16:37:04 följande:
    Nej, jag hatar otrogenhet, det är det värsta som finns. Vem har sagt att det är ok? om man är 150% nöjd med sitt förhållande och partner har man ingen anledning att vara otrogen och såra varandra, :) 

Ok, du lät stolt över att vara karltokig fast jag skrev att det var upptagna tjejer som sprang efter andra killar.
  • Piia

Inga osminkade bilder med ofejkade ögonbryn? :)

• Piia
    Persisk skrev 2013-04-29 16:58:33 följande:
    Libaneser är araber, de är semiter. Deras ras skiljer sig från oss. Vi iranier är perser. Araber/semiter har ''runda ansikten'' oftast överviktiga och fylliga ansikten medans vi iranier/perser har ''fyrkantiga'' ansikten samt skarpa drag, som sagt vi är 2 helt olika etniciteter/folkgrupper. Vi har likheter men vi är inte identiska, araber har runda ansikten . Jag kan från avstånd se skillnad på en Iranier vs Arab, på ansiktet. 

Ras? Hade en annan skrivit så hade man varit rasist.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer