Inlägg från: La Lola |Visa alla inlägg
  • La Lola

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Allt ligger i betraktarens ögon.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    Persisk skrev 2013-04-29 16:31:52 följande:
    Okej... hon är inte ful men inte alls vacker. Tjejerna jag visa bild på är miljontals gånger snyggare och attraktivare än denna ..
    Nu misstänker jag ju iofs att du bara försöker vara provocerande.... (sorry, du lyckas inte) ...men hursomhelst; allt ligger fortfarande i betraktarens ögon.

För mig att tjejerna du visat fina men inte mer än så.
    De saknar charm totalt enligt min smak.

• La Lola
    Persisk skrev 2013-04-29 16:50:25 följande:
    där kom svartsjukan fram =) här har du en helt osminkad naturlig iransk tjej.

Menar du avundsjuka kanske?
  • La Lola
    Persisk skrev 2013-04-29 17:03:57 följande:
    Persisk/iransk skönhet, går inte att hitta denna speciella unika skönhet bland andra folkslag.Sanningen gör ont men men :)

Återigen, allt ligger i betraktarens ögon.

• La Lola
    Persisk skrev 2013-04-29 17:15:16 följande:
    SNYGGAST, VACKRAST. Den som säger annat är svartsjuk :) MAHLAGHA JABERI HETER HON

Återigen så tror jag att ordet du menar är avundsjuk....
  • La Lola
    Persisk skrev 2013-04-29 17:31:30 följande:
    Jag som persisk har all rätt att vara stolt, vad har ni emot det? Alla dessa tjejer jag visat, de är ju vackra och fina, äkta persiska skönheter. Ni som säger att de är sminkande ni kan inte må bra, ALLA SMINKAR sig, det är ovanligt att inte sminka sig. Hahah! Alla dessa hollywood kändisar har fixat det ena eller det andra. Iranska/persiska tjejer är kända för att vara vackra och exotiska. Acceptera det bara.
    Ingen har något emot att du är stolt.
    Men återigen; ALLT LIGGER I BETRAKTARENS ÖGON.

Tror fortfarande att du bara försöker vara provocerande se om du kan dra i gång ett bråk.
    Jag tvivlar på att du är seriös.
  • La Lola
    Wittra skrev 2013-04-29 17:35:37 följande:
    Herregud, vilka transor du letat upp bilder på..... 
    Drömmer
  • La Lola
    Persisk skrev 2013-04-29 21:30:12 följande:
    Jag har varken opererat näsan eller förstorat läpparna, det finns teknik för sminkning att sminka sig på de sättet att läpparna ser större ut :) Sluta va avundsjuk, Jag har bara smink. Har varken opererat eller nåt, är snart 20 år Och glöm ej att alla iranier har inte stora näsor, har alla svenskar blåa ögon? nej precis. Alla iranier har inte stora näsor.
    Oj...är du bara 20! Du ser mycket äldre ut på bilden. Vad trist för dig.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer