Inlägg från: Wittra |Visa alla inlägg
  • Wittra

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Herregud, vilka transor du letat upp bilder på..... 

• Wittra
    La Lola skrev 2013-04-29 17:36:13 följande:
    Drömmer
    Babsans släktingar hela bunten ju......

seriöst, jag har alltid tyckt att den sortens stil är jävligt ful. Nationalitet spelar ingen roll. Gräsligt vilket som....  
  • Wittra
    Snöviolen skrev 2013-04-29 19:18:04 följande:

Ts då måste ju du tycka han är skitsnygg.
    hahahhaa, vilken heting :)
  • Wittra
    SpanskaFlugan skrev 2013-04-29 19:24:07 följande:
    Jag har flera persiska vänner. Två av dem är fantastiska naturliga skönheter. De andra två ger naturen all hjälp de kan, multipla skönhetsoperationer, fransförlängningar, botox, ansiktsbehandlingar, hårborttagning, De två är verkligen inte vackra av naturen heller. Min erfarenhet av persiskor är att de är väldigt måna om sitt utseende och att det är viktigt att ta hand som sig och vara vacker i Iran. Jag tror det finns lika många vackra där som det finns i andra länder men att de, jämfört med Sverige, har en mycket högre press på sig att vara vackra. 
    och jag tycker det är gräsligt med kvinnor som gör massa ingrepp i kroppen, tillslut ser allt bara konstlat och ansträngt ut. Spelar ingen roll om de är svenskar,perser, norskor, danskor....whatever. För mkt smink och ankläppar klär ytterst få människor i .....
  • Wittra
    rasbiologi skrev 2013-04-29 19:28:21 följande:
    Men vad håller ni på med? Är vi i Tyskland på 1930-talet eller? Det här är så mycket rasbiologi att man äcklas. Inte det minsta konstigt att sd har kommit in i riksdagen om det är såhär tongångarna går i landet. Ni har ju inte lärt er ett skit!
    Vänta nu här....TS startar där en tråd där hon kungör att iranska kvinnor är vackraste som finns och vi andra argumenterar och kommer med ifrågasättanden och du drar igång ett tal om kopplingar till nazi-Tyskland och SD??

Är det någon här som påstått att ena "rasen" är bättre än andra?? Vi pratar ju ytlig skönhet, vem som ser vacker ut. Lugna ned dig....herregud. 
  • Wittra
    EnAnonumius skrev 2013-04-29 20:11:58 följande:
    Det som är mest patetisk med denna tråden är att TS använder "exotisk" på fel sätt. 

Men Persisk kankse anser att persiska kvinnor är FRÄMMANDE, ANNORLUNDA?
     (innebörden ordet exotisk är just främmande, annorlunda)?

För oss som behärskar svenskan ordentligt och vet hur man skall använda exotiskt på rätt sätt (det finns invandrare som behärskar svenskan korrekt, och det är inte [TS] Persiskan ialf Drömmer), känner till att det finns kulturer som kan anse Svenskor, Finskor ,Tyskor, Brasilianskor, Thailändskor som exotiska och vackra och tycker persier är inget att ha.

Så tyvärr TS ditt uppblåsta ego är allt du har att komma med och det enda du visar, vilket kommer per se att göra ditt yttre oväsentligt och ointressant, hur du nu än skulle se ut. Yta är inte allt se du. Och du har ju knappast visat prov på att ha innehåll. Så du sitter ju och skämmer ut de persiska kvinnor som har högutbildning och kankse har snyggt utseende med i kombination.
    ordet "exotisk" får mig att tänka på frukter.....haha
  • Wittra

Se videon jag länkar till..ovanstående tjejer som TS visat bilder på har karvat med kniven överallt. hahaha

• Wittra
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

Som någon redan sagt, för mkt av allt. Transvarning över alltihop,,ingen bild då du är omålad? Jag är uppriktig nu TS, jag tror du är vackarare och finare ut allt det där ....
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer