Inlägg från: Ssjag |Visa alla inlägg
  • Ssjag

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Nu är jag iranska själv, och en naturlig sådan och tycker dom tjejerna i ts är helt groteska. Vad ger du för bild egentligen av persiska skönheter? Allt det där är bara fett sprutat i deras face, och Michael Jackson-näsor.. Det finns naturligt vackra persiska kvinnor och det är ingenting som du visar i din tråd tyvärr..

• Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 17:38:45 följande:
    haha du kan inte vara iranie, kodoum irani barghie iraniaro miaye pain? kheng khodeti ;) 
    Jo då, in zanaye ikbiri chiye dige?? Vaay.. Kheyli zeshtan.. 

Visa lite naturliga skönheter!! Alldagliga iranier är som finast, inte dessa sillikonpumpade brudar som du stolt visar upp.. Dom är skitfula!  
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 17:53:46 följande:
    Banafsheh Zarei, vacker persisk tjej. Snyggare än Megan kanin fox enligt mig :)

Hon har inte sprutat nåt i läpparna eller opererat näsan? MMMMMMMM
  • Ssjag
    Cersei skrev 2013-04-29 17:49:10 följande:
    Håller med! fram med lite naturliga skönheter. Bilder på vrålsnygga brudar med tonvis med smink kan inte vara så svårt. Särskilt inte när det är modeller och porrskådisar du söker på Flört
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 18:00:00 följande:
    Sluta va fördomsfull, ALLA iranier har inte stora näsor. Jag har en naturlig liten näsa. Har ALLA svenskar blåa ögon? nej, alla iranier har inte stora näsor, det varierar. Och att iranier opererar näsorna är pga att det är TREND i iran samt det är hur billigt som helst. 
    Jag har också en liten naturlig näsa men dessa tjejer du visar har INTE naturligt små näsor så varför visar du ens dom??! 
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 18:02:19 följande:
    Hur fan vet du? känner du dom? nej dåså bättre att vara tyst när man inte vet nåt :) 
    Men snälla nån, man måste inte känna en person för att genomskåda botox/näsoperation och sillikon.. Okej, vi låtsas att dom inte är opererade.. Dom ser JÄVLIGT fejk ut i alla fall. 
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 18:04:58 följande:
    Det kanske beror på sminkningen men de är inte extremt sminkade, endast lite. Sådär sminkar jag mig också faktisk Det är helt naturligt och vanligt att vi tjejer sminkar oss.. nu kanske du bor i nån håla men vi stadsbor sminkar oss och fixar oss innan vi ska ut. 
    Ja, jag bor i Stockholm och ska man jämföra med städer i Kina så är det absolut en håla Jag behöver inga operationer, eller sminka mig som en transa för att se bra ut. Och jag behöver inte dra ner alla andra etniciteter för att få mig själv att känna mig vacker.
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 18:14:30 följande:
    Massa smink, de ser nog ut som spöken på morgonen :)
    Det har inte dom som du visar upp eller?? De har ju iaf inte opererat sig, och dessutom har dom inte massa smink.
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 18:15:42 följande:
    Btw Kenza är halv Svensk, halv Marrockans. Hennes skönhet och exotiskhet kommer självklart från hennes afrikanska/arabiska sida. 
    Dom andra då? Dom är ju helsvenskar och det är svårt att googla vackra personer tycker jag, det är bara att gå ut på gatorna så hittar man en bunt av dom.. Jag föredrar vanliga naturliga skönheter man hittar överallt här i Sthlm
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 18:19:24 följande:
    fail. hahaha! om hon va rhelsvensk så skulle ju hon va blek och blond.

''Nadia Björlin, född 2 augusti 1980 i NewportRhode IslandUSA, är en amerikansk skådespelerska av svensk och iransk härkomst'' 
    Agh okej skyller det på min sambo, det var han som bad mig skriva Nadia Men resten är svenskar och banne mig snygga! Ute i Sthlm finns det mängder av svenska skönheter
  • Ssjag
    fiori84 skrev 2013-04-29 18:44:31 följande:
    ursäkta, sa du verkligen svåra att få?....tillåt mig att skratta kära du...ni är en av dom LÄTTASTE att få på fall det vet ALLA killar..speciellt om man gillar att ta tjejen bakifrån då ni oftast inte ställer upp framifrån di ni inte vill mista oskulden
    Varför måste du vara lika låg, (eller lägre) än ts? Vad är du för människa?
  • Ssjag
    Loriyana skrev 2013-04-29 19:03:58 följande:
    Personligen tycker jag att de Iranska/Persiska kvinnorna sminkar sig på tok för mycket. Men visst är de vackra! :) Tror kanske att vissa män som gillar mer "groomade" tjejer faller för dem. 

Jag kan säga att jag finner männen SÅ OTROLIGT SNYGGA!
    Ok det finns självklart en massa skönheter bland iranier, men männen? URK!
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 19:11:34 följande:
    Iranska män fula? tycker du denna kille är ful? han är syster till tjejen, det är samma tjej som bild nr 2 med den ros sjalen, elnaz shakerdoost. Känd iransk skådespelerska

Ja jag tycker att han är ful.... Smaken är som baken. He is all yours
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 19:13:42 följande:
    Han då ? också persisk/iranie

Ja, jag tycker att han är ful. Jag föredrar killar som är latinamerikanare och svenskar.
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 19:16:54 följande:
    haha ful... oj vad d verkar bitter :)) han då ? jag tycker att han är underbart sexig, mörk svart hår och fint förförande leende =)

blä lockigt hår och mcdonalds är inte min grej.
  • Ssjag
    Snöviolen skrev 2013-04-29 19:18:04 följande:

Ts då måste ju du tycka han är skitsnygg.
    Kräks
  • Ssjag
    Persisk skrev 2013-04-29 19:19:33 följande:
    Att kalla dessa killar ful är inte det rätta, de kanske inte är din typ men då säger man bara det, nej inte min smak osv men att sotta och säga att dessa är fula är ju bara roligt och konstigt  Endast bittra tråkiga människor kallar andra för fula. vad skulle du kalla en person som såg mycket ful ut när du kallas dessa snyggingar för ful ?
    Du säger ju samma sak om majoriteten av Sveriges befolkning? Att svenskar är si och så? Ja kallar ju dessa för fula, för att jag anser det. Vi har inte samma smak, och det är tur det.
  • Ssjag
    JagÄrHärNu skrev 2013-04-29 19:21:21 följande:

Den här tråden är patetisk.

En pajkastartråd där svenska kvinnor och iranska kvinnor tävlar om vem som är snyggast.

Trodde vuxna kvinnor var bättre än såhär, men icke...

Håller med, tragiskt.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer