Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Jag kan bara jämföra mina gamla skolkamrater (persiska och från mellanöstern) och mig (helsvensk). Jag är +35 och ser jäkligt fräsh ut, misstas ofta för att vara minst 10 år yngre. Mina gamla skolkamrater ser betydligt äldre ut, nästan så att man kan tro att de snart är 50.

• Anova
    Persisk skrev 2013-04-29 18:46:12 följande:
    det finns som sagt de som åldras fort, men det är så bland alla folkgrupper. Inte bara kvinnor från Mellanöstern. 

som många påpekat så har alla olika smak och det håller jag ju med om, alla tycker olika. vissa föredrar blonda bleka kvinnor medans andra föredrar bruna vackra exotiska kvinnor. 

Så är det ju säkert, men jag har arbetet i yrken där jag fått avgöra ålder på folk och folk från mellanöstern ser betydligt äldre ut än svenskar.. Sen kan det vara en ovana för mig att se invandrare.. Men jag har ändå vuxit upp i Västerort i Stockholm (gått i skola i Tensta bl.a.).

Jag är glad att vara svenska, att jag har fina blå ögon och blek hy. Det är ett skönhetsideal som uppskattas i västvärlden. Dessutom är jag glad över att bli uppdraggad av 15 år yngre killar som tror att jag är jämngammal med dem. (hände senast på jobbet för någon vecka sedan).  
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer