Inlägg från: Jättekul |Visa alla inlägg
  • Jättekul

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Wittra skrev 2013-04-29 21:13:32 följande:
    minns inte vilken del i afrika men det finns ju ställen där kvinnor har rådjursögon. Helt bedårande.... 
    Etiopien tror jag att det är.

• Jättekul
    Persisk skrev 2013-04-29 21:17:20 följande:
    Persisk Iransk tjej bosatt i tyskland som vann MISS EUROPE, hon heter Shermine shahrivar.. In your faces. Om hon var ful så skulle hon ju inte vinna miss europe. 

Fast hon ser verkligen inte iransk ut. Är hon blandad eller har hon gjort en del delvisa ansiktsoperationer?
  • Jättekul
    Kataryna skrev 2013-04-29 21:21:38 följande:
    Jag säger inte att det inte finns vackra persiska/iranska tjejer, men du vet att plastikoperationerna där är rekordmånga, att göra näsoperation är ofattbart vanligt förekommande. De kvinnorna du visar som exempel är dessutom opererade. Näsorna, kindbenen, ögonlyft.
  • Jättekul

TS, din första bild till höger i TS bildserie ser man direkt att hon är opererad. Flera ggr om.

• Jättekul
    Persisk skrev 2013-04-29 21:35:21 följande:
    Naturlig vacker persisk skönhet

Jojo, med blå ögon då eller?
  • Jättekul
    Persisk skrev 2013-04-29 21:39:18 följande:
    Ja det finns många iranier med blåa & gröna ögon. Ser du inte hur ljus hon är? de från norra iran brukar ha gröna ögon och vara mycket ljusa.
    Jag förstår det men hon har för mkt pigment i håret för att ha så ljusa blå ögon. Alldeles för ovanligt. Möjligtvis att hon har färgat håret mörkare än vad hennes naturliga färg är men oddsen för det tror jag itne är speciellt högt. Normalt sett brukar iranskor vara ganska mörka i ögonen och håret med hyfsat stora näsor och visserligen ljus hy men långt ifrån så ljus som vi har i norra europa. Du får leta dig ganska långt söderut i Europa för att få ihop de färgerna. Mkt fejk.
  • Jättekul
    Persisk skrev 2013-04-29 21:45:44 följande:
    persisk skönhet som är tusen gånger snyggare än blonda tjejer 

Ser ut som en ryska snarare.
  • Jättekul
    Persisk skrev 2013-04-29 21:49:34 följande:
    Hon är Iranier/persisk, från Tehran, muslim. Som sagt det finns ljusa perser/iranier också. 
    Får man vara annat än muslim i Teheran?
  • Jättekul

Själv tycker jag att många skandinaviska tjejer är de vackraste i världen. Vilket de är världskända för.

Jättefina  kindben, ögon, hår, läppar.

• Jättekul
    GalerieMaeght skrev 2013-04-29 21:55:47 följande:

Svenska som var tusen gånger vackrare än alla .... tillsammans.

Punkt slut.

Ingrid Bergman. What about. Anita Ekberg?
  • Jättekul
    Persisk skrev 2013-04-29 22:17:23 följande:
    Iranska tjejer i iran, vilken är snyggast ?;) 

Men snälla, driver du med oss. Alla kan väl fatta att dessa tjejer inte har blå ögon normalt. Det syns....
  • Jättekul
    Persisk skrev 2013-04-29 22:39:29 följande:
    iransk/persisk kim kardashian, hon heter Lilly ghalichi 

Fast hon har enbart blivit känd pga att hennes pappa var OJ Simpsons advokat och sen ridit på det.

Söt javisst, men inte speciellt mkt vackrare än andra människor. 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer