Inlägg från: Themis |Visa alla inlägg
  • Themis

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-04-29 21:53:32 följande:
    Ja det finns kristna och judiska iranier i tehran och Iran. Det är religionsfrihet MEN en muslim får ej konverreta ifrån islam. De iranier som föds kristna/är riktiga kristna har inga problem.
    Det vet jag inte var du har fått ifrån, jag har känt flera kristna iranier som bor i Sverige just för att de fick problem. Stora problem...

Men det första man blir blind på är väl ögonen, oavsett hur vackra de råkar vara...
    Generellt får man de svar man förtjänar. Ibland är det inga alls.
  • Themis
    Kataryna skrev 2013-04-29 22:16:45 följande:
    Nej bilden är inte fake. Men snälla, blågrå ögon?! Och dte kan du se genom tv-rutan? Nej TS det är linser. Jag ska ge ett exempel:

Hennes grön/blå linser!

Men what? Så där ser mina ögon ut på riktigt, gråblågröna i kanterna och brungul ring närmast pupillen och jag har inga färgade linser för jag kan inte ha linser alls.

Hur kan du veta att hon inte har vanliga klara linser bara?
  • Themis
    PersoneN skrev 2013-04-29 22:22:53 följande:
    Ser du inte det genomskinliga ringarna utanför? :) det är det som avslöjar att det är fake.
    Jag ser kanterna på helt vanliga linser ja, men jag tycker inte att man ser tydligt att de är färgade?

Och Iran/Pakistan har en genetisk historia med gröna/blå ögonfärganlag, eftersom det är i länder där bruna och blå ögonfärganlag blandas som gröna ögon uppkommer.

• Themis
    Rushmore skrev 2013-04-29 22:41:28 följande:
    Men de du visar bild på är ju stenhårt opade och stylade och ser ut som vilken Real Housewife som helst. Kom igen, det måste ju finnas skitsnygga iranskor som inte är sönderopererade! Jag pluggade med en tjej från Iran som såg ut som en persisk sagoprinsessa. Helt naturligt.
    Jag hade också en sagoprinsessa från Iran som pluggade i samma byggnad på uni. Dom syns!
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer