Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-04-29 17:41:54 följande:
    Blandad folk? hahah. Vi är Perser och inget annat. Läs på lite om du inte vet. 
     Det samma säger jag till dig med om blonda killar.
    De finns fan blonda killar med ryamattor både på ben, bröst och under armmana.

Men Du har väl för mörka solglasögon på dig så du inte ser detta då det blonda håret ljushet gör att det blir svårt att se MED solglasögonen på.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius

Det som är mest patetisk med denna tråden är att TS använder "exotisk" på fel sätt. 

Men Persisk kankse anser att persiska kvinnor är FRÄMMANDE, ANNORLUNDA?
     (innebörden ordet exotisk är just främmande, annorlunda)?

För oss som behärskar svenskan ordentligt och vet hur man skall använda exotiskt på rätt sätt (det finns invandrare som behärskar svenskan korrekt, och det är inte [TS] Persiskan ialf Drömmer), känner till att det finns kulturer som kan anse Svenskor, Finskor ,Tyskor, Brasilianskor, Thailändskor som exotiska och vackra och tycker persier är inget att ha.

Så tyvärr TS ditt uppblåsta ego är allt du har att komma med och det enda du visar, vilket kommer per se att göra ditt yttre oväsentligt och ointressant, hur du nu än skulle se ut. Yta är inte allt se du. Och du har ju knappast visat prov på att ha innehåll. Så du sitter ju och skämmer ut de persiska kvinnor som har högutbildning och kankse har snyggt utseende med i kombination.

• EnAnonumius
    Wittra skrev 2013-04-29 20:17:38 följande:
    ordet "exotisk" får mig att tänka på frukter.....haha
    Ha ha.
    Det var detta jag gjorde med, innan tanken slog mig att det var något med med ordet "exotisk".
  • EnAnonumius
    Svenskflicka skrev 2013-04-29 20:14:48 följande:
    Lustigt, jag har väldigt fylliga läppar och jag är svenska. Konstigt.....xD
    Äh det är nog ditt vikingaarv som slår igenom.. Flört
  • EnAnonumius
    Wittra skrev 2013-04-29 20:21:15 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Så mkt för den naturliga skönheten.....
    Ha ha ha ha så var det med den "naturliga skönheten". Drömmer

"Naturlig skönhet" på persiska är alltså plastkirurgen och några hundra tusen spänn fattigare.

• EnAnonumius
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

SÅ bara för att du älskar dina ögon bryn så vill du inte ha negatova kommentarer?

Okey..
    Då skall jag inte kommentera dem då, mer än att det är inte snyggt när det är så fyrkantiga som de är vid näsan. (eller någon annanstans) men det kanske är på modet med fyrkantiga ögon bryn.

Sorry kunde inte låta bli, svårt att hålla sig från att säga vad som verkligen det första som dök upp när man såg dina ögonbryn, din kommentar.

Och DU i ditt fall så skulle du nog göra som Mahlagha Jaberi & Claudia Lynx  slänga ut 300tusen eller något och fixa ditt utseende. Du har ju verkligen både ful insida och ful utsida.

Till och med Yvonne Ryding så som hon såg ut 2007 med sina ålderstecken i ansiktet är ju långt mycket vackrare än vad DU är.

Även denna flamma är snyggare än du, om det nu är du på bilden som du lade upp.

Ingen kirurgi.. Endast plockade ögonbryn och inga jäkla fula fyrkanter vid näsroten på de ögonbrynen heller. Här kan vi verkligen tala om exotisk skönhet.
    Smink mascara, kajal och lite rött läppstift.

• EnAnonumius
    TheCoopers skrev 2013-04-29 20:55:10 följande:
    Men ta det lugnt med påhoppen nu . We shall overcome !
    Det hade varit trovärdigt om du hade haft anledning till denna kommentar..

• EnAnonumius
    Snöviolen skrev 2013-04-29 21:00:09 följande:
    Haha ja clowner är inte vackra.
    Nej men det är roliga.  Ialf några av dem. Flört
  • EnAnonumius
    PersoneN skrev 2013-04-29 22:22:53 följande:
    Ser du inte det genomskinliga ringarna utanför? :) det är det som avslöjar att det är fake.
    Mja..
    Nu har ju jag haft kontaktlinser själv. Och det var inte färgade, utan klara och i min styrka.
    Dock om man tittade noga nära ögat, så hade jag också en klar kant runt min iris av kontaktlinserna. Jag är svenska med naturligt mörkbruna ögon.
    Så "klara kanter" isig, utan för iris är faktiskt inget bevis på huruvida man bär färgade kontaktlinser eller inte. Då alla linser klara (för synfel) eller "färgade" (för att ha en annan ögonfärg) så har man klara kanter utan för iris.
    Då linserna skall vara lite större än iris för att de skall sitta bättre på ögat.

Och det verkar som Elanz Shakerdoost har naturligt blågröna ögon med ljusbrun innerkant vid iris. Hittade denna närbild på ögonen och ser ingen "klar kant" utan för iris.
    Så du har nog förväxlat bild med Elanz och Claudia. Då Claudia har färgade linser.

Elanz Shakedost.
    http://www.pixs.ir/wp-content/uploads/2011/12/Elnaz-Shakerdoost-1.jpg

Så TYVÄRR så får jag säga att bommade du lite här...

• EnAnonumius
    PersoneN skrev 2013-04-29 22:56:58 följande:
    Ah okej! Tack för att du rätta till det. 
    Glad 

• EnAnonumius
    Doofie skrev 2013-04-29 22:57:38 följande:
    EN FILM, JA!
    Jag lade in en annan bild på Elanz som INTE var från en film.

Dock så kan ju jag säga så här. 

Ja den vanligt förekommande ögonfärgen bland persier är bruna. Jag tro inte ens TS (Persiskan) kan förneka detta.
    Det innebär inte att det ändå KAN förekomma andra ögonfärger naturligt hos perserna ändå.

Det finns ju även afrikanskor/afrikaner som har fötts med "blå ögon".
    Har stött på asiater med naturligt blå ögon.

Den vanligaste ögonfärgen i Sverige är faktiskt blå och grå. Dock så finns det svenskar, som föds med bruna ögon. Till och med i den kombinationen ljusblond och mört bruna ögon. 

Så ögonfärg är inte hugget i sten baserat på folkslag.
    Majoritet av en ögonfärg hos ett folkslag kan förekomma ja.
    Men bara för att något är i majoritet så betyder inte majoritet "alla", och att när man lägger in en bild på en icke förväntad ögonfärg från ett folkslag, att det måste vara fejk (läs färgade kontaktlinser) per se för den saken skull.

Sedan att jag inte kan se persiska kvinnor som vackra kvinnor är en helt annan sak.
    Tycker fortfarande Europeiska/asiatiska/afrikaner/latinos kvinnor är långt mycket vackrare överlag.

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer