Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
Hej
Jag är själv Asiat. Anser visserligen att alla folkgrupper har vackra människor...även extremt fula. Så är det oavsett vart man kommer.
Min bästa väninna är från Iran...och hon är så vacker utan att hon ens försöker. Hon har extremt långa ögonfransar helt naturligt. Men inte alla Iranska tjejer är så vackra. TS nu får du vara rättvis.
Och smaken är givetvis som baken. Min väninna har många Iranska vänner och släktingar. Och det är bara min väninna och hennes syster som är otroligt vackra. Resten är random...och inte så snygga alls. Så är det i alla folkgrupper.
Och svar på din fråga TS. Du måste vidga din vy en aning...gärna utanför Iran....om du kan. Och det finns olika kulturer... i vissa länder är det kultur att kvinnor ska se bra ut från ung ålder. Och det finns vissa länder som håller högre statistik inom skönhetsoperationer...även i tidig ålder. 
Det är även en viss kultur i vissa länder, som i Iran att kvinnor sminkar sig kraftigt (som på dina exempelbilder). 

Visserligen tycker jag att kulturen där kvinnan ska ta hand om sitt utseende maximalt, bör tas efter av fler. För jag är ganska trött på folk som är snygga, föder barn, smäller upp och blir fet samt bryr sig inte mer om utseendet. Jag menar inte att alla kvinnor i hela världen ska bli ytliga...bara vackra om ta hand om sig.
Och att inte bry sig om håret och inte göra något åt sitt utseende är inte att bry sig. Och det finns även folk som inte fått barn som ser ut som hej kom och hjälp mig. 
Det TS säger är provocerande. Men ta det med en nypa salt ;)