Inlägg från: Essie1984 |Visa alla inlägg
  • Essie1984

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Det är väl en smaksak vilka man tycker är vackra eller inte. Det är ändå personligheten man faller för när det kommer till kritan. Vem vill ha en snygg tjej/kille som är en riktig idiot? Fast det finns ju dem som väljer såna partners också, tråkigt nog.

• Essie1984

Tänk vad många vackra tjejer det finns, jag kan inte gärna påstå att jag sett så många vackra män (jo, jag är heterosexuell, om någon nu undrade).

• Essie1984

Det finns väl inte så många blondiner som är naturligt blonda? Många bleker sitt hår så det ska bli ännu ljusare och det brukar bli rätt misslyckat av det jag har sett. Det syns när håret är blonderat/blekt med hjälp av blekmedel.

• Essie1984

Sådär sminkade min mamma mig när jag var barn och skulle klä ut mig till påskkärring! Oops...! :p

• Essie1984

Det är klart jag var söt!!! ;) Tjejerna med påskkärringsminket är ju också söt fast de skulle vara finare utan! ;)

• Essie1984

Jag kan tycka att killar med utländskt utseende ser bra ut, men ofta har de en annan religion och jag tror inte på gud, tomtar eller troll. Min sambo har mörkt o lite lockigt hår och brungröna ögon.

• Essie1984

Ja, man får ofta skämmas som människa - men egentligen kan man inte skämmas över andra utan bara sig själv! Men ibland kan man inte låta bli att skämmas rejält åt andras vägnar eftersom de inte har vett till det.

• Essie1984

Jag tycker det är väldigt lustigt att människor är den intelligentaste arten på den här jorden.... Hahaha, jag kan inte riktigt se det. Jag tror han/hon som sa det måste ha varit den största idioten av oss alla genom tiderna! :D

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer