Inlägg från: miss emmeline |Visa alla inlägg
  • miss emmeline

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Verkligen märklig tråd detta, men tänker ändå svara. Såhär tycker jag då... Ingen av dom tjejerna jag har sett här tycker jag är vacker. Inte alls, o det är helt ärligt. Verkligen. Tycker hon på första bilden till höger ser verkligt grotesk ut...sen tycker jag att dom alla ser smått skrämmande ut. Huvva. Nåja det finns både vackra o fula perser enligt mig, dock var ingen utav dessa tjejer vackra... dom ska nog se lite naturligare ut för att jag ska tycka det. Jag tycker INTE heller att männen är vackra/attraktiva, tvärtom, alla männen i denna tråden tycker jag oxå är direkt Fula! Säkert finns det snygga, men i mitt tycke är inte perser snyggare än andra, snarare tvärtom! Själv är jag en finska med mörkbrunt hår och blå ögon och ljus hy, och skulle ALDRIG byta. :) Ts, önskar jag dig lycka till i ditt bekräftelsesökande.

• miss emmeline
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

Oj!! *satte tacochipsen i halsen!* - jäävlar vad mycket smink! Ärligt så tycker jag detta ser hemskt ut. Förlåt. Kanske du skulle va sötare utan såna hiskeliga mängder smink. Dock får ju var och en göra som dom vill... säger bara min åsikt.
  • miss emmeline

Lille birgers stjärtbilder, en frisk fläkt? Åtm för mig känns hans ständiga stjärtbilder ungefär lika friska som varma pysfjärtar under täcket.

• miss emmeline

[quote=69721970][quote-nick]lille Birger skrev 2013-04-30 11:36:58 följande:[/quote-nick][/quote] Vad har detta med tråden att göra då?

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer