• A82

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk. Var är bilden på dig? 

• A82
    Persisk skrev 2013-04-29 21:18:50 följande:
    kolla tillbaka i tråden, lade upp för en timme sen typ.

Hittade den nu. Har du en utan allt smink, eller med lite mindre? Då många inlägg säger att vi blonda svenskar ser ut som vark i lite eller inget smink är jag väldigt nyfiken på hur du ser i det läget. Smink gör som sagt stor skillnad.
  • A82
    Persisk skrev 2013-04-29 21:26:29 följande:
    Har inte alls så mycket smink som ni påstår, läppstift och rouge. Jag är ju inte här för att få kommentarer om mitt utseende liksom lade bara upp min bild eftersom många undrade hur jag ser ut.. fick negativa kommentarer men kunde inte brytt mig mindre ;) jag vet att jag är snygg, vacker och det räcker för mig. Okända personers åsikter har INGEN betydelse för mig.
    Samma gäller för mej trots att jag är blond svensk. Jag tycker jag är vacker. (även med lite eller inget smink alls) Men som sagt smaken är som baken, delad. 
  • A82
    hennmau skrev 2013-04-29 21:45:34 följande:

De här TS är en svensk skönhet som absolut inte har opererat sig!!!! Den du TS! 
  • A82

Ärligt så tror jag TS inte alls gillar sitt utseende så mycket som hon säger och därför måste hon hacka ner på andra. Speciellt svenska blonda som hon tycker egentligen tycker ser väldigt bra ut.

• A82
    Persisk skrev 2013-04-29 22:34:14 följande:
    Classy :) jag delar bara med er, bilder på vackra iranier/perser... värda att ses, vissa har opererat sig men det är vanligt, det är 2013 nu och inte 1940,

Men om ni nu är så naturligt vackra varför är det då vanligt att ni opererar er och inte lever som om det vore 1940? Då kanske naturligheten fanns kvar och inte var lika vacker? MEN NATURLIG
  • A82

Men herre gud. Nu fick jag riktiga rysningar.... Oavsett vem som bär de tånaglarna. Var de än kommer ifrån...

• A82
    Persisk skrev 2013-04-29 23:07:59 följande:
    därför att många vill ha en ''michael jackson näsa'' jag tycker det är jätte fult, många behöver inte ens operera men de gör det för att det är trend och det är billigt att göra det, alla iranier har inte stora näsor. Man ska alldrig dra alla över en kam, det finns nästan 80 miljoner iranier, alla har inte stora näsor, de finns iranier som är ljusa och ser ut som européer t.o.m 
    Du säger att man aldrig ska dra alla över en kam. Men tycker du har lite delade åsikter om detta själv när det gäller svenskar. Där drar du ju alla över en kam.....
    Vi svenskar ser (precis som människor i alla andra delar av världen) inte lika dana ut allihopa. Vilket du verkar tro. Har man en viss hårfärg (blond) så måste man bara blek och inte kan inte ha vackra drag.
    Ren Bullshit.
    Klart du få ha din åsikt precis som alla andra men låt då oss ha våran åsikt och sluta försöka övertala oss om att just iranska/persiska tjejer är så mycket mer vackra.
    Visst finns det de som är det, även utan alla dessa operationer och utan all botox till och med utan smink. Men det finns även de som är så mycket mindre vackra också. Där blonda och asiatiska tjejer är överlägest vackra.

När du talar om naturlig skönhet har jag inte sett många i de bilder du lagt in.... tvärtom. Många översminkade kvinnor eller som jag skulle uttrycka mig.
    Clowner.
    Bara att erkänna TS. Skönhet finns inom alla religioner i alla länder bland alla folkgrupper.     

• A82
    Miamorebambino skrev 2013-04-30 11:44:42 följande:
    Ts tycker att du borde lägga ut en bild på dig också
    det finns en men en sminkad....
  • A82

Ts.
    Du säger att ni har vackra naturliga drag. Du har fortfarande inte visat upp dina.
    På bilden då du är med säger du att du inte har såååå mycket smink. Då undrar jag vad mycket smink är.
    Eftersom du har en rand upptill vid hårfästet av underlagskräm/puder, en rätt skarp rand där rougen slutar och extremt mycket läppstift. Samt att dina ögonbryn är målade till fullo.
    Vill du se vacker och samtidigt naturlig ut borde du börja använda dej av annat smink. Smink som inte är lika skarpt och istället framhäver dina drag.
    För det gör inte det sminket du bär.....Tyvärr

Och tycker du alla andra ser så hemska ut är du antingen osäker på dej själv, blind eller bara väldigt egocentrisk och kan inte se skönhet hos någon annan än dig själv.
    Vilket är väldigt tråkiga egenskaper allihopa...       

• A82

Då måste ju ni va avundsjuka på alla andra kvinnor i världen!!!!

• A82
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-01 10:58:47 följande:

Undrar jag också. De vackra persiskorna (enligt min erkänt subjektiva smak) är de som ser mer naturliga ut.

Det roliga är att hon pratar om att de är vackra naturligt. Men det är inte den bilden hon visar upp. Inte alls  
  • A82
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-01 11:15:18 följande:

Haha, nej precis. Som sagt, visst håller jag med om att det finns naturligt vackra persiskor, men hon visar inte prov på dem.

Inte alls. Tycker mest synd om de vackra persikorna som blir så nedvärderade av henne istället.
    Att jämföra något naturligt vackert som finns bland allmäna befolkningen med modeller, gamla och nya porrstjärnor, operationer och massa makeup. Det är inte vackert. 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer