Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
Persisk. Var är bilden på dig?
Persisk. Var är bilden på dig?
Ärligt så tror jag TS inte alls gillar sitt utseende så mycket som hon säger och därför måste hon hacka ner på andra. Speciellt svenska blonda som hon tycker egentligen tycker ser väldigt bra ut.

Men herre gud. Nu fick jag riktiga rysningar.... Oavsett vem som bär de tånaglarna. Var de än kommer ifrån...
Ts.
Du säger att ni har vackra naturliga drag. Du har fortfarande inte visat upp dina.
På bilden då du är med säger du att du inte har såååå mycket smink. Då undrar jag vad mycket smink är.
Eftersom du har en rand upptill vid hårfästet av underlagskräm/puder, en rätt skarp rand där rougen slutar och extremt mycket läppstift. Samt att dina ögonbryn är målade till fullo.
Vill du se vacker och samtidigt naturlig ut borde du börja använda dej av annat smink. Smink som inte är lika skarpt och istället framhäver dina drag.
För det gör inte det sminket du bär.....Tyvärr
Och tycker du alla andra ser så hemska ut är du antingen osäker på dej själv, blind eller bara väldigt egocentrisk och kan inte se skönhet hos någon annan än dig själv.
Vilket är väldigt tråkiga egenskaper allihopa...
Då måste ju ni va avundsjuka på alla andra kvinnor i världen!!!!