Inlägg från: Solrosens |Visa alla inlägg
  • Solrosens

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-04-29 16:05:10 följande:
    T.o.m VÅR kattras = perser katter är kända och fina, en av de dyraste kattraserna. Persiska människor och perser katter samt persiska mattor är kända Iranska saker. Inget slår oss, 

Om allt det vackraste, finaste och det bästa kommer från persien/Iran hur kommer det sig att du inte bor där i det här fantastiska landet?
  • Solrosens
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

Oj tycker mig se två översminkade transliknande personer. Inte snyggt alls! Lite påskkärring varning.
  • Solrosens
    Kataryna skrev 2013-04-29 21:50:48 följande:
    Claudia Lynx före. Det här är en naturlig iransk/persisk näsa! Denna kvinnan har även gjort ögonlyft, kindimplantat, läppar och bröstförstoring. Men hon är inte ensam.   

Ungefär som Isabelle Adrians operation förvandling, eftersom hon ser hemskt opererad ut idag. Hon var finare och naturligare innan alla operationerna.
  • Solrosens
    Persisk skrev 2013-04-29 21:53:32 följande:
    Ja det finns kristna och judiska iranier i tehran och Iran. Det är religionsfrihet MEN en muslim får ej konverreta ifrån islam. De iranier som föds kristna/är riktiga kristna har inga problem.

Men även kristna och judarna måste bära slöja, tvång!
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer