Inlägg från: MrsPenn |Visa alla inlägg
  • MrsPenn

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

kramdjur skrev 2013-04-29 23:40:54 följande:
    En Iranier på mitt jobb ( som för övrigt är väldigt rolig och trevlig) hävdar att Iran är världens mest högteknologiska land (vilket ni säkert har varit någon gång i antiken) ödmjukhet verkar inte riktigt vara eran grej.
    Naaawwww... fråga dig själv varför sååå många svenska storföretag åkt till Kina, Indien, Asien de senaste 10 åren eller mer, med datorer och kunskap. Jo för att lära ut och för att uppdatera dessa länder. Svenska företag har gjort sig en REJÄL hacka på detta, likaså konsulter från Sverige som fått gott med pröjs för att få åka till Singapore eller Indien eller Bangladesh för att lära ut IT.

Vi har redan varit där. Vi har redan ätit en rejäl tugga av äpplet. Vi har redan startat våra dotterbolag whatever i öst.
    Jag kan reta upp dig, vifta med det röda skynket & sedan kliva undan & peka på utvald stackare. Säg bara till. / Jäddan
  • MrsPenn
    Errol Flynn skrev 2013-04-30 11:13:44 följande:
    Nämen det här måste ju vara ett skämt! Är det bara jag som ser häxan i Snövit här?
    jag ser det också!
  • MrsPenn

ALLA tjejerna på TS bilder förutom den allra första (mogwaien) har aggressiva ögonbryn.

Och jag håller med E-H:s citat. De vackraste tjejerna finns i Stockholm. Oavsett om de jobbar som massöser eller 7-ii-kassörskor så är de puddingar.

• MrsPenn
    Sthlm27 skrev 2013-04-30 00:16:22 följande:
    Dom är jätte vackra, tror dom har mer hår på huvudet och ansikts hår att arbeta med för att få denna look, har många persiska kvinnliga bekanta som går och tvinnar/drar bort sitt ansiktshår, och säger själva att det är jätte besvärligt. Men dom blir väldigt vackra.
    Dyrt är det också, så glad att jag slipper detta.
  • MrsPenn

natigirl? Natacha Peyre? Sönderopererad

Natigiirl skrev 2013-05-02 12:45:11 följande:
    Detta är skönhet och exotiskt. Inte dina skator.

Adriana Lima? Hon är så vacker men hon var faktiskt ännu vackrare när hon var lite kurvigare!

B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy
  • MrsPenn
    Errol Flynn skrev 2013-05-02 12:28:35 följande:
    Tänk vad man kan trolla med smink.
    Mja jag vet inte det. Jag tycker Eva Longoria och Salma Hayek såg JÄVLIGT fräscha ut där utan en droppe smink.
    J-Lo är väl 40 snart och ser så ut. Vet inte vem den sista är.
    B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy
  • MrsPenn
    Errol Flynn skrev 2013-05-02 13:37:07 följande:

Kim Kardashian. Nja jättefräscha vette fan. Tycker dom ser helt superalldagliga ut.
    Ja men tänk när du får se din favoritskådis på ICA utan smink... visst fan ser hon alldaglig ut.
    Men jag tycker de såg "fräscha" ut i ordets rätta bemärkelse, även utan smink.
    Förövrigt är jag supertrött på det här med att kvinnor måste bära smink hela jäkla tiden.
  • MrsPenn
    lille Birger skrev 2013-05-02 16:12:24 följande:

Kurvor.
    Vad är det som är så jävla spännande med dessa kvinnor som nästan visar upp blygdläpparna för kreti och pleti?
  • MrsPenn
    lille Birger skrev 2013-05-02 16:37:35 följande:
    Dom är väldigt snygga. Glad
    Nej. Det är de inte. Men jag antar att du tycker strippklubbar = finkultur.
  • MrsPenn

Faktiskt, Birger, alla andra postar ansikten i denna tråd, du postar rumpor.... starta en egen tråd, fast du har väl ett antal redan.

• MrsPenn
    lille Birger skrev 2013-05-02 21:44:58 följande:
    Nej!

Däremot har den med utseenden att göra.

Jag kan hålla med dig om att det blir enformigt med samma typ av bilder hela tiden. Då blir mina bilder mer uppfriskande för kropp och själ.

Hmm jag tror inte de flesta i tråden håller med dig...

• MrsPenn
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-02 21:55:06 följande:

Tokword.
    Hjärta
  • MrsPenn
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-03 18:55:19 följande:

Hon ser litet ut som den där sci-fi-bruden från Firefly/Stargate 1/nyinspelningen av V/gästspelat i How I met your mother, Morrena Baccarin.

www.imdb.com/name/nm1072555/

ÅH!! Morena Baccarin är så otroligt snygg. Som en riktigt classy variant av Mila Kunis.

"she was born in Rio de Janeiro, Brazil, Baccarin moved to New York at the age of 10 when her father, the Italian journalist Fernando Baccarin, was transferred there. She attended the LaGuardia High School of Music and Performing Arts and then the Juilliard School.

Staying in New York she, worked in the theater - notably in the Central Park production of Anton Chekhov's "The Seagull" where she was also Natalie Portman's understudy - and appeared in several movies.

After making Roger Dodger (2002) she moved to Los Angeles where she came to the attention of Joss Whedon who cast her in his short-lived cult sci-fi show "Firefly" (2002). "

Hon är alltså inte perser eller liknande.

Mila Kunis:
    "Milena "Mila" Markovna Kunis was born in Chernivtsi, Ukraine, USSR (now independent Ukraine), to a Jewish family. Her mother, Elvira, is a physics teacher, her father, Mark Kunis, is a mechanical engineer"

http://www.imdb.com/name/nm0005109/?ref_=fn_al_nm_1

• MrsPenn
    I Rose I skrev 2013-05-03 19:16:58 följande:

Förvånad
    Mår du bra?! Hon har absolut ingen lastbilgarage röv alls.  
    Hahahahahahah!!
  • MrsPenn
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-03 19:19:48 följande:

Jag gillar Mila, inte för hennes utseende, utan för att hon röstspelar Meg i Family Guy.
    Mm. Nobody does it better.
  • MrsPenn
    lille Birger skrev 2013-05-05 11:13:23 följande:

ful.
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • MrsPenn
    lille Birger skrev 2013-05-06 15:40:30 följande:
    Tycker du att tjejen på bilden har snygg rygg?
    Jag svarar: NEJ. Tramp stamp och extremt mycket celluliter. Hon torrborstar inte, va?
  • MrsPenn
    lille Birger skrev 2013-05-05 15:13:46 följande:
    På vilket sätt är hon ful?
    För hon är antagligen bara kring 30 men av någon anledning (kläder, hår, smink) så ser hon ut som 50.
  • MrsPenn
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-06 20:38:41 följande:

Bara för det börjar jag gilla det. Litet på trots typ. Jag har inget emot vare sig celluliter eller tatueringar. Däremot har jag svårt för folk som dömer andra för yta.
    Okej celluliter kan hon inte rå för, det håller jag med om. Men... the Slut bullseye? Tramp stamp? Whore tag?
    Den kunde hon ha valt bort faktiskt.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer