Inlägg från: Deelicious |Visa alla inlägg
  • Deelicious

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Jag umgås mycket med iranier och har många vänner som är det. Uppfattningen jag har är mest att dom är spackalade med mycket smink och det ogillar jag. Sedan vet jag att iaf näsoperationer och läppoperationer är otroligt vanligt i iran.

Men fortfarande snyggare än svenska tjejer såklart, men blandning är bäst! svenne/iranie turk/svenne  :D

• Deelicious

Sen så tycker jag att det är illa att ni iranier totalt tappat er religion. Iranier (unga som gamla) har otroligt stora urringningar och kortkorta kjolar. Ser nästan aldrig iranier som är muslimer längre. Vad är grejen med att visa upp sig på detta sätt?

• Deelicious
    MrsPenn skrev 2013-04-30 13:00:10 följande:
    Dyrt är det också, så glad att jag slipper detta.
    Dyrt? Man tvinnar bort det själv.....
  • Deelicious
    Persisk skrev 2013-04-29 22:26:33 följande:
    vackra persiska muslimska tjejer :)

Men asså gerej, vadå muslimer? Muslimer klär sig och sminkar sig INTE sådär. Snälla respektera islam....
  • Deelicious
    Persisk skrev 2013-05-01 21:14:35 följande:
    Men Iranier är shia muslimer... detta är den iranska versionen av hijab/slöja. Vi iranska tjejer har slöjan sådär. Det är lag i iran att alla tjejer ska bära slöja och ''respektera'' islamska klädkoden. De som är mindre religiösa har slöjan sådär... de iranier som är religiösa har slöjan korrekt dvs de täcker all hår, personligen tycker jag denna iranska stil är mycket sexig och fin. Halva håret ute visar att ingen kan tvinga oss, vi gör som vi vill ändå.
    Jaa fast hijab kan man väl inte direkt kalla dessa..... Hijab är ett religiöst plagg

jag själv använder slöja ibland som ni iranier för tycker dte är snyggt men det är just av den anledning, det är SNYGGT. Det har absolut inget med islam att göra och fattar inte varför du skrev att dom var muslimer...

Btw såg att du skrev att turkar var hårigare än iranier. Du vet väl att turkar härstammar från mongolerna och dom har typ inget hår ALLS på kroppen. Dom turkar som är håriga är nog kurder. Generellt är turkar INTE håriga.
  • Deelicious
    Persisk skrev 2013-05-01 21:51:45 följande:
    Ja den iranska hijab stilen är snygg..Halva håret ute, en snygg väska till det och en kort och fin manto. Finns mycket att välja mellan, massa olika stilar och färger. 

Jag förstår inte varför du inte ser de tjejerna på bilden som muslimer? de är muslimer, troligtvis inte så religiösa därav den där hijab stilen men de är muslimer ändå för 99.6% av alla iranier är muslimer, och allra flesta shia. 

Men iranier är inte alls religiösa, inte de minsta som araber, kurder och somalier t.ex . Vi är ju kända för att vara icke religiösa, 
    Asså whaaat!!!?!?! Va snackar du om? Först är dom muslimer sen säger du att dom inte är religiösa. Hur kan man vara muslim om man inte är religiös? Jag är själv muslim och det står i koranen att ber man inte 5 gånger per dag är man inte en muumin dvs man är inte en muslim. Muslim betyder en som underkastar sig Allah.

Snacka inte skit....
  • Deelicious

Detta är världens vackraste kvinna. Posta bilder på blonda tjejer som är snyggare än henne :) finns inte!

Jag är dessutom lik henne *stolt*

• Deelicious
    Gumsegumsan skrev 2013-05-02 11:46:55 följande:
    det har redan postats bilder på snyggare kvinnor. har du missat bilden på izabella?

den här kvinnan är inte ful, men hon är knappast något utöver det vanliga. enligt mig  
    Nej vart finns bilden på izabella? vem är hon?
  • Deelicious
    lille Birger skrev 2013-05-02 19:15:18 följande:
    T ex denna tråden.
    Asså du är så jävla skabbig!!! Sluta posta rumpor. Det enda du får är säkert cellulitfyllda rövar som hänger
  • Deelicious
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-05 16:05:13 följande:
    Haha, nej, inte alls, jag menade att hon var frånvänd, så man såg inte hela ansiktet. Avklätt är inte nödvändigtvis bättre.
    Men joo?? Dorre alla vet att du helst ser lite naket...
  • Deelicious
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-05 23:50:45 följande:

Trist bild, ser ju inte ansiktet.
    FY!!! Hon var ju inte ens snygg.... full med celluliter och white trash tattoo
  • Deelicious

Nähä?? Vilka brukar ha tribal tattoos i svanken då förutom wt?!?

• Deelicious

Medlem3:
    Ja och båda har silikonbröst? Vad anser du är skönhet? Ansiktet är normalfint men inte supersnygg om du frågar mig. Jag är snyggare :p

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer