Inlägg från: Gumsegumsan |Visa alla inlägg
  • Gumsegumsan

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-04-29 15:47:47 följande:
    VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

Random iranska 

tja, varför är röd en fin färg? varför är vita hus fina?

DU föredrar persiska tjejer. Andra kan föredra annat. Andra är allätare. Smaken är som baken, that´s why. 
  • Gumsegumsan

tuggas det här ännu?

ts, VAD är svårt att förstå i att alla tycker olika och att skönheten ligger i betraktarens ögon? Du kan väl ändå inte på allvar tro att ALLA tycker att persiska kvinnor är fantastiska? 

• Gumsegumsan
    Persisk skrev 2013-05-01 18:13:20 följande:
    Har inte förnekat det.. jag vet att alla tycker olika.

ok, så vad är då syftet med tråden?
    (jag är seriös, jag förstår det verkligen inte
  • Gumsegumsan
    Persisk skrev 2013-05-01 19:55:30 följande:
    Varför måste ni alltid klaga ? hennes ansikte är perfekt, inget är konstigt. Ni behöver inte kommentera en fin människa negativt i brist på motargument. Ska jag också räkna upp alla småfel/detaljer på de blonda kvinnorna du skickar?! för det första är dom fööör bleka, lite spökvarning där. ja listan kan göras lång.
    varför måste DU klaga på det som andra föredrar?

Visst visar några av dina bilder på snygga tjejer, men det förekommer både snygga och fula människor inom alla nationaliteter, men det kanske var nytt för dig?
    I tråden har det förekommit bilder på både snygga, mindre snygga och rentav fula tjejer. såväl persiska som svenska. Iran är liksom inget undantag och har (enligt mig) inte fler snygga människor än något annat land. 

Varför är det så konstigt att det finns folk som inte föredrar mörkhyade människor med mörka ögon, hårdare ansiktsdrag och grövre kroppsbehåring (obs, nu generaliserar jag) när du själv sitter och påstår att du generellt finner det oattraktivt med svenska "oexotiska" blekfisar?   
    Persisk skrev 2013-05-01 19:51:41 följande:
    Ja visst finns det vackra svenskor, har jag sagt nåt annat eller`? men jag tycker att vi perser/iranier är snyggast. Hur var det nu igen.. alla tycker olika, vi är olika. Acceptera det bara!
    här säger du ju själv att alla tycker olika. så jag frågar igen eftersom jag inte fick svar sist, vad vill du då med tråden??
  • Gumsegumsan
    Deelicious skrev 2013-05-02 11:24:28 följande:
    Detta är världens vackraste kvinna. Posta bilder på blonda tjejer som är snyggare än henne :) finns inte!

Jag är dessutom lik henne *stolt*
    det har redan postats bilder på snyggare kvinnor. har du missat bilden på izabella?

den här kvinnan är inte ful, men hon är knappast något utöver det vanliga. enligt mig  
  • Gumsegumsan
    Deelicious skrev 2013-05-02 12:12:02 följande:
    Nej vart finns bilden på izabella? vem är hon?

izabella scorupco. googla vetja! bilden finns några sidor bak
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer