Inlägg från: MammaOchMatte |Visa alla inlägg
  • MammaOchMatte

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Ssjag skrev 2013-04-29 17:37:15 följande:
    Nu är jag iranska själv, och en naturlig sådan och tycker dom tjejerna i ts är helt groteska. Vad ger du för bild egentligen av persiska skönheter? Allt det där är bara fett sprutat i deras face, och Michael Jackson-näsor.. Det finns naturligt vackra persiska kvinnor och det är ingenting som du visar i din tråd tyvärr..
    Är också iranier och jag håller med dig.
  • MammaOchMatte
    I Rose I skrev 2013-05-02 13:40:59 följande:

Nu är min sömn förstörd...

Att kalla mig för muslim är tusen gånger värre än att bli kallad för höknäs hårig iranier.

Ska du gå efter statistik gjord av irans regim? Majoriteten av iranier är kulturell muslimer och ingenting annat. Lika troende som svenska kristna. 

Sista stycket håller jag med dig. Min favoritexempel en tjej som hade bytt namn till Karin!!!! Karin? Visste inte om jag skulle gråta eller skratta.      
    Håller med, majoriteten av Iranier är snarare pappersmuslimer (mosalmanande shenasnamei som de själva kallar det). Kulturmuslimer var ett bra ord.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer