Inlägg från: Paxton |Visa alla inlägg
  • Paxton

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Iranska kvinnor sparar ut sina tånaglar så att de blir riktigt långa. De filar dem och målar dem som om de vore fingernaglar. Sen går de runt i högklackade sandaletter med prislappen kvar under sulan och spretar med sina långa tånaglar och tror att de är skitsnygga

• Paxton

Underbara iranska kvinnofötter. Njut kära vänner, för detta är sann skönhet....

• Paxton
    Persisk skrev 2013-04-29 23:01:28 följande:
    haha hur vet du att de är iranska? kan vara svenska också.. bilderna är tagna från Google. tönt
    Jaa, det är ju sant, jag snodde dem från Google....men erkänn att det där är ett sant skönhetideal för persiska kvinnor. Jag konfronterade mina iranska bekanta med det för bara ett litet tag sedan och de erkände lamt att de trodde det var snyggt och såg förskräckta ut när jag berättade att det är jävligt fult och ohygieniskt. De filade ner sina tånaglar...lite...
  • Paxton
    karlheterjag skrev 2013-04-30 16:10:54 följande:
    Tjejer som ser ut som transor med Michael Jackson näsa och fläskläppar är inte attraktivt tyvärr... Och det finns INTE iranier med blåa ögon blågröna ja men välllldigt få!!

Sorry men det finns gott om iranier med ryskt påbrå och därmed blå ögon.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer