Inlägg från: fiori84 |Visa alla inlägg
  • fiori84

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Om ni nu är så himla vackra hur kommer då det sig att majoriteten av er har ett kilo smink på er?...tyvärr så håller jag inte me dig om hur vackra ni är..visst finns det vackra iranier/perser men de flesta som jag har sett i alla fall har haft stora krokiga näsor som ser ut näst intill som potatis och håriga som jag vet inte vad då gäller också mucshtash (hur det nu än stavas)

Alla vackra är inte goda men alla goda är vackra
  • fiori84
    Persisk skrev 2013-04-29 18:33:36 följande:

Vanliga vardagliga perser/iranier.. du anser att de är fula/oattraktiva? hmm

som jag sa MAJORITETEN är INTE vackra..dessutom så är denna bild inte en bra exempel.-.det visar bara att återigen ser jag tjejer med ett kilo smink på sig för att se bra ut.
  • fiori84
    Persisk skrev 2013-04-29 18:39:49 följande:
    De tjejerna som ''hatar'' dessa tjejer jag postat bilder på är ju bara avundsjuka  de är antingen fula som fan eller väger 200kg för ingen fin människa  har behovet att hata vackra snygga för att själv må bättre.

Och även om de finns killar här som ''ratar'' eller ogillar de jag skickat bilder på är antingen homo eller helt blinda och saknar smak, sorry men det finns bara dessa alternativ. 

Jag försöker inte övertala nån, jag säger bara som det är: att persiska/iranska kvinnor är snygga och vackra samt exotiska.  Ni svenskar är ju inte direkt kända för att vara mörka eller exotiska så jag kan förstå att ni har nåt emot dessa exotiska persiska skönheter jag laddat upp. :) 

Ni tål inte vackra tjejer/kvinnor så enkelt är det bara. Många verkar ha nåt emot Oss Iranier/perser.. .jag kan förstå er killar och tjejer, vi är för fina och vackra samt svåra.. Hatet ni har mot oss har sitt ursprung, antingen så har ni blivit dissad av en iranie/persisk eller så är ni så fula att ni inte kan acceptera att det finns snygga exotiska skönheter.
    ursäkta, sa du verkligen svåra att få?....tillåt mig att skratta kära du...ni är en av dom LÄTTASTE att få på fall det vet ALLA killar..speciellt om man gillar att ta tjejen bakifrån då ni oftast inte ställer upp framifrån di ni inte vill mista oskulden
  • fiori84
    Persisk skrev 2013-04-29 22:43:13 följande:
    3 vackra persiska tjejer, :) på nåt cafe i tehran

men alltså SKÄRP dig nu!! Kräks
  • fiori84
    Persisk skrev 2013-04-29 22:26:33 följande:
    vackra persiska muslimska tjejer :)

Tyst...det är så otroligt pinsamt att du tycker att detta är skönhet att man inte vet vart man ska ta vägen
  • fiori84
    Persisk skrev 2013-04-29 22:10:18 följande:
    detta är en mycket vanlig syn i tehrans gator, dessa är bara för extremt sminkade. MEN DENNA tjej är ju helt naturlig, inte ens mycket smink :) 

HON är söt!! inte som dina andra monster som du gav som exempel USCH!!
  • fiori84

En fråga till Ts bara, tycker verkligen iranska män om så mycket smink på deras tjejer/fruar? Hur kan en man vara säker hur en tjej ser ut under alla dessa kilon av smink? sover ni med smink också då eller?

• fiori84
    vackra iranska tjejer skrev 2013-04-30 18:13:50 följande:
    Iranska tjejer är bäst i världen.De vet hur man tar hand om sin man/kille.
    De kan ibland vara gnäliga och jobbiga men de är ändå vackra och älskvärda till och med när de beter sig på det sättet.
    Jag som en iransk man skulle aldrig någonsin falla för någon annan tje.
    Det är bara riktiga män som kan uppskatta skönheten hos iranska tjejer.

Men tycker ni verkligen att det är snyggt med så mycket smink? hur kan ni krama er fru utan att få en massa smink på skjortan/ tröjan tex? och sover do m med smink på också?
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer