Persisk skrev 2013-04-29 18:39:49 följande:
De tjejerna som ''hatar'' dessa tjejer jag postat bilder på är ju bara avundsjuka de är antingen fula som fan eller väger 200kg för ingen fin människa har behovet att hata vackra snygga för att själv må bättre.
Och även om de finns killar här som ''ratar'' eller ogillar de jag skickat bilder på är antingen homo eller helt blinda och saknar smak, sorry men det finns bara dessa alternativ.
Jag försöker inte övertala nån, jag säger bara som det är: att persiska/iranska kvinnor är snygga och vackra samt exotiska. Ni svenskar är ju inte direkt kända för att vara mörka eller exotiska så jag kan förstå att ni har nåt emot dessa exotiska persiska skönheter jag laddat upp. :)
Ni tål inte vackra tjejer/kvinnor så enkelt är det bara. Många verkar ha nåt emot Oss Iranier/perser.. .jag kan förstå er killar och tjejer, vi är för fina och vackra samt svåra.. Hatet ni har mot oss har sitt ursprung, antingen så har ni blivit dissad av en iranie/persisk eller så är ni så fula att ni inte kan acceptera att det finns snygga exotiska skönheter.
ursäkta, sa du verkligen svåra att få?....tillåt mig att skratta kära du...ni är en av dom LÄTTASTE att få på fall det vet ALLA killar..speciellt om man gillar att ta tjejen bakifrån då ni oftast inte ställer upp framifrån di ni inte vill mista oskulden