Inlägg från: Maturo |Visa alla inlägg
  • Maturo

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Jag håller med ts, persiska transvestiter är skitsnygga. Fast skåderspelerskan är väl kvinna från födseln tror jag!

• Maturo
    vackra iranska tjejer skrev 2013-04-30 18:28:24 följande:
    bara avundsjuka pratar illa om vackra ,fina ,älskvärda iranska tjejer. Iranska tjejer ska ni veta att ni är bäst  och har naturliga kvinnliga drag som idag skanas hos många många individer som kallar sig för kvinna  

Haha ja de saknas hos kvinnor i andra länder, men många män har just de dragen som återfinns hos transvestiterna i ts! Men de är vackra transor!
  • Maturo
    Wizard skrev 2013-04-30 19:22:50 följande:
    Alla tjejer som behöver sminka sig för att se vackra ut är fula. Konstaterat av en expert på utseende.

Wizard skrev 2013-04-30 19:22:50 följande:
    Alla tjejer som behöver sminka sig för att se vackra ut är fula. Konstaterat av en expert på utseende.

Okej eller så saknar de självförtroende och behöver jobba på sin självkänsla kanske?
  • Maturo
    Wizard skrev 2013-04-30 19:37:03 följande:
    Nej, fula utan smink.  Det är inte en fråga att diskutera när jag framställt den så klart och tydligt. Är någon ful utan smink så är de fula utan smink oavsett vad de har för självkänsla. 

Wizard skrev 2013-04-30 19:37:03 följande:
    Nej, fula utan smink.  Det är inte en fråga att diskutera när jag framställt den så klart och tydligt. Är någon ful utan smink så är de fula utan smink oavsett vad de har för självkänsla. 

Vem avgör vem som är ful utan smink då?
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer