Inlägg från: solus33 |Visa alla inlägg
  • solus33

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

kan säga att alla iranier (50%) är opererade bara..
    inget är naturligt skönhet..
    ALLA skådespelerskor  har fejkade näsor och skindben, och 10 ton smink..
     så lägg ner, ni iranier skryter så mkt om er själva..
    nä jag va i iran gick alla runt med plåster på nästan pga näsoperation..
    flget var ful av fejkade faces..

ni är inte ALLS vackrare än nån annan..

• solus33
    PersoneN skrev 2013-04-29 21:04:01 följande:

Naturliga skönheter som INTE opererat sig:

instagram.com/p/UVdX4hQe68/#

(samma tjej som ovan)

RIKTIGA SKÖNHET!!! inte fejkade iranier
  • solus33

typiskt iranier och skryta om sitt land, men när dom väll är där hatar dom allt med det, slöjan, natur, regim osv.
    flytta tillbaka om det är så fint!
    iran ser ut som alla andra länder i mellanöstern, 

• solus33

jag är inte iranier men är från annat folkslag från iran..
    och vart i iran,,
    jag hatade att va där och längtade hem--
    syrien däremot var mkt vackrare och fräschare luft.. grönska och öken
    öken är oxå vackert..
    det enda jag såg iran var tejpade näsor och smink.. 
    trafiken är kaos i iran , folk dör hela tiden..vi ser ju hur kvinnorna säljer sig för en timme eller 2..
    dom har smutkastad det fina islam..
    skulle aldrig vilja bo i det landet.
    det är sand i det mesta ställen oxå..

du har säkert aldrig vart där antar jag, för ni iranier får inte åka tillbaka till ert land pga regimen..

• solus33

så här gick alla runt i iran...
    näsoperation för 5 tusen.. kom och köp!!!

• solus33
    Persisk skrev 2013-05-01 16:09:10 följande:
    Jag åker dit varje sommar.. du är inte alls iranier, du önska att du va det;) du är ett litet troll som vill driva bara. Nästan alla iranier jag känner här åker till tehran under sommaren.. det är mycket vanligt. Iran airs flyg är alltid bokade och slutsålda till max under juni-augusti. 
    jag åkte iran air 2011 : ) i september, där var full med samma fejkade näsor på hela flyget..
    kan dock medge att det va det bästa flyget jag åkte med ; )  maten var god och dom va snälla..

jag är från den östra delen av iran.. .

är stolt över att jag INTE är iranier.. 
    skäms för er, ni är skrytsamma och högmodiga..

• solus33
    Persisk skrev 2013-05-01 16:18:08 följande:
    Om man är från östra iran då är man iranier.. hahahhahaha du är för rolig. Iranier betyder enbart inte Persisk som många tror. Är du kurd elle turk? det finns inget land som heter kurd eller turk.. är du från iran då är du iranier.. men inte etnisk persisk..
    Ja jag är kurd...
    INTE iranier ;)

bara för man kmr från iran betyder det inte man är iranier..
    jag bor i sverige men är inte svensk.. samma sak 
  • solus33
    Persisk skrev 2013-05-01 16:27:53 följande:
    haha finns inget land som heter KURD! finns inget kurdisk passport heller, du har iranskt passport och KOMMER från Iran därför är du iranier, acceptera eller inte det är inte mitt problem :) 
    DU! jag kommer aldrig bli iranier..
    jag pratar inte er språk eller äter som er mat..
     ni är shia och jag är sunni..
    vi har inget gemensamt..
    jag är kurd och kommer förbli kurd..
    bara för mina förfäder råkade hamna i iran så gör det inte oss till iranier..

• solus33
    Queenie70 skrev 2013-05-01 16:37:57 följande:

Finns det inga samer heller då enligt ditt resonemang?
  • solus33

TS sluta skämma ut oss utländska med ditt propaganda, det är så pinsamt..
    det finns massa vackra svenska kvinnor som jag har sett.. .
    vackra isblåa ögon och blont långt hår,

världens vackraste kvinna!!

• solus33
    Persisk skrev 2013-05-01 19:45:24 följande:
    Hon är mycket finare.. 

hehehehe NEJ , det är inte hon alls..
    hennes ansikte är osammanhängande , näsan syns merst, 
  • solus33
    Persisk skrev 2013-05-01 19:55:30 följande:
    Varför måste ni alltid klaga ? hennes ansikte är perfekt, inget är konstigt. Ni behöver inte kommentera en fin människa negativt i brist på motargument. Ska jag också räkna upp alla småfel/detaljer på de blonda kvinnorna du skickar?! för det första är dom fööör bleka, lite spökvarning där. ja listan kan göras lång.
    hehe du har ju gjort det sen du startade tråden, du räknade upp all "fel" på svenska tjejer.. .
    man kan inte ha mkt till liv om man startar en sån tråd. . .
    om du nu vet att du är snygg och att perser är snygga, så varför känner du behov att hela sverige ska få veta det?
    whats up with that??

det är bara tecken på bekräftelse, människor på fl är inte dumma, vi kan skåda din osäkerhet och behov för uppmärksamhet.. .
    vem bryr sig om du eller iranier är snygga?
    ärligt talat... SO!!!
    vad  för skillnad gör det  oss på FL att få del av den infon?

• solus33
    I Rose I skrev 2013-05-01 19:58:19 följande:
    Vad är detta? Gömda kameran? En kurd som försöker slå ner perser? Underhållning.  
    försöker inte slå ner nån, förutom patetiska TS 
    jag har inget emot perser  överlag, har nära vänner som är iranier..

• solus33
    Persisk skrev 2013-05-01 20:00:35 följande:
    Är du kurd? haha det är såå typiskt.. ni är så beroende av oss perser, under varje persisk klipp så finns ni och era kommentarer. Skaffa liv säger jag bara och låt oss perser vara, sluta rövslicka så mycket. Gå och kämpa vidare om landet som ni vill ha, ''kurdistan''.. in you're dreams. Varje gång en kurd nämner kurdistan då säger jag du menar Irak va för kurdistan existerar inte. 
    ja jag är kurd, men skiter fullständigt i om "kurdistan" existerar som land eller ej..
    och kmr aldrig kämpa för eget land..
    jag skiter fullständigt i länder och gränser ;) puss  
  • solus33
    Baby skrev 2013-05-01 20:00:22 följande:
    Tycker jag är söt =)
    En random svensk tjej/kvinna.

sötare än TS 
  • solus33
    Persisk skrev 2013-05-02 13:35:14 följande:
    Iranier är en muslimsk folkgrupp men som jag skrev är ju majoriteten av iranier inte alls religiösa, visst vi har religiösa bland oss också men majoriteten av iranierna är ju icke religiösa eller endast muslimer bara såhär, för att de föddes till muslimer. Och ja, tekniskt sett är 99 % av alla iranier födda som muslimer. Vi har en liten kristen befolkning, runt 100. 000. Och fåtal Iranska judar. De som konverterar de kan ju knappast räknas som riktiga krista då de inte ä födda som kristna utan födda som muslimer. Kolla på statistik och fakta så ser du att 92 % av Iran är Shia, 7 & Sunni och resten 1 & är Kristna: (armenier och assyrier) 

Varje Iranier som konverterar gör bara fördomarna mot oss iranier större, de har behovet av att få bekräftelse  därför konverterar dom, bär kors osv vilket är roligt och tragiskt. 

Vi är ju tyvärr!!! kända för att glömma bort vårt ursprung så fort vi flyttar från Iran, bära kors, skaffa svenska namn, snacka skit om muslimer. DESSA iranier skämmer ut resten av oss, hatar dessa iranier, jag ser dom inte ens som iranier utan som ett gäng rövslickare som söker bekräftelse.  
    Där sa du nått bra,, håller med dig ..
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer