Inlägg från: Wizard |Visa alla inlägg
  • Wizard

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Det finns snygga tjejer av alla "raser", men nödvändigtvis är inte smaken den samma. Det är det som är det fina med världen, det finns variation och alltid någon som passar alla i smaken, bara man har viljan och tålamodet att leta. 

Det är jag övertygad om. 

• Wizard

Sedan kan jag personligen säga av de listade i TS post så var det enbart 

Claudia Lynx (Förövrigt ett väldigt Iranskt namn) och "Random iranska" som tilltalade mig, resterande såg värre än medelmåttiga ut enligt min smak.

• Wizard

Men snälla ni, vad spelar det för roll om TS är en idiot och gillar utseendet på de personer ni gillar? Det är väl kul för honom, jag gillar inte ryamattor men jag försöker inte slå ner de som gör det för det; Jag konstaterar helt enkelt att vederbörande är mentalt handikappade och inte förstår vad som är estetiskt vackert, svårare än så är det inte. 

• Wizard

Alla tjejer som behöver sminka sig för att se vackra ut är fula. Konstaterat av en expert på utseende.

• Wizard
    Maturo skrev 2013-04-30 19:26:25 följande:

Okej eller så saknar de självförtroende och behöver jobba på sin självkänsla kanske?
    Nej, fula utan smink. 

Det är inte en fråga att diskutera när jag framställt den så klart och tydligt. Är någon ful utan smink så är de fula utan smink oavsett vad de har för självkänsla. 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer